چگونه یک تجارت میوه خشک راه اندازی کنیم؟

میوه های خشک با روش های خشک کردن شدید تولید می شوند تا میزان آب موجود در میوه ها کاهش یابد. بادام هندی، گردو، بادام، کشمش و انجیر خشک از جمله محبوب ترین میوه های خشک هستند و مناسب برای تجارت و کسب و کار هستند که می توان آنها را بدون یخچال نگهداری کرد. آنها را می توان در انواع غذاها گنجاند و در رژیم غذایی روزانه توصیه می شود.

فواید میوه های کم آب

تمام میوه های خشک لیست شده در اینجا سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان هستند. آنها باید در حد اعتدال و طبق دستور متخصص تغذیه مصرف شوند. همه این میوه‌های خشک، مواد مغذی و آنتی‌اکسیدان‌های خوبی را برای بدن ما فراهم می‌کنند و ثابت شده‌اند که خطر ابتلا به چندین بیماری را کاهش می‌دهند.
آنها همچنین به عنوان یک میان وعده یا پخت شیرینی استفاده می شود. آنها فواید سلامتی شگفت انگیز زیادی دارند و اکنون توسط پزشکان توصیه می شود که روزانه مصرف شوند.

تجارت میوه خشک

چگونه یک تجارت میوه خشک راه اندازی کنیم؟

با پتانسیل بازار امیدوار کننده، در اینجا یک فرصت تجاری سودآور است که می توانید از آن استفاده کنید. در این بخش، بیایید ببینیم چگونه می توانید یک تجارت میوه خشک راه اندازی کنید.

تجارت میوه خشک در ایران بسیار سودآور است. این به دلیل شبکه بزرگ عمده فروشان و کانال توزیع عظیم در سراسر ایران است.
ایده های کسب و کار میوه های خشک مختلفی وجود دارد که می تواند پیشنهادات تجاری سودآور باشد:
تجارت بسته بندی میوه های خشک
تجارت بسته بندی میوه خشک
تجارت خشکبار عمده فروشی
تجارت خرده فروشی میوه خشک
تجارت آنلاین میوه خشک

ادامه مطلب
طرز تهیه و خشک کردن انواع فلفل با دستگاه خشک کن فلفل

تجارت میوه خشک
الزامات اساسی برای شروع یک تجارت میوه خشک

1. قوانین و مصوبات

قوانین کلی برای هر صنفی وجود دارد همچنین بسته به اینکه قصد فروش عمده، خرده فروشی یا آنلاین را دارید، قوانین متفاوتی اعمال خواهد شد. مطمئن شوید که همه این قوانین را قبل از کار بر روی یک طرح تجاری به خوبی مطالعه کرده اید.

2. مجوزها

برای شروع یک تجارت میوه خشک باید مجوزهای زیر را درخواست کنید :
ثبت نام GST
ثبت نام MSME
مجوز تجارت
ثبت و گواهی FSSAI
ثبت نام IEC

3. طرح کسب و کار

پس از مرتب شدن الزامات قانونی، یک طرح تجاری تحقیقات خود را انجام دهید و مطمئن شوید که تمام زمینه‌های یک طرح تجاری را پوشش می‌دهید که مشتریان هدف، استراتژی‌های بازاریابی و برنامه‌های توزیع را پوشش می‌دهد.
مصرف کنندگان هدف میوه های خشک می توانند شامل موارد زیر باشند:
شیرینی فروشی ها
مراکز فروش میلک شیک
رستوران ها
سوپرمارکت ها
صنعت نانوایی
فروشگاه های مواد غذایی آنلاین
خواربار فروشی های محلی
خدمات پذیرایی

4. سرمایه گذاری

نرخ میوه خشک در واحد وزن در سراسر جهان بسیار بالا است. اگر قصد دارید یک تجارت میوه خشک راه اندازی کنید، مهم است که به خوبی سرمایه گذاری کنید و اطمینان حاصل کنید که به گونه ای به دست مصرف کنندگان می رسد که تقاضای ارگانیک ایجاد کند.
منبع : میوه های خشک با کیفیت بالا را انتخاب کنید، زیرا این میوه ها در مقیاس بزرگ مصرف می شوند. برای دریافت میوه های خشک با کیفیت خوب با خرده فروش ارتباط خوبی برقرار کنید.
– هزینه های بسته بندی و حمل و نقل : فروش محلی یا آنلاین، بسته بندی و توزیع تقریباً به اندازه خود محصول مهم است. میوه‌های خشک نیازی به یخچال ندارند، اما باید از راه‌های به خوبی نگهداری شوند تا اطمینان حاصل شود که مصرف‌کننده آنها را با تمام خوبی‌های سالم به دست می‌آورد.
– بازاریابی و تبلیغات : در حالی که تعداد زیادی توزیع کننده رقابتی میوه های خشک وجود دارد، چیزی که می تواند شما را متمایز کند، استراتژی تبلیغات و فروش است که اتخاذ می کنید. رسانه های اجتماعی، تبلیغات، بنرها، تلویزیون، پیشنهادات، تخفیف ها، لیست های گوگل و غیره همگی کانال های موثری برای تبلیغ برند شما هستند.

ادامه مطلب
دستگاه شستشوی میوه و سبزیجات

ذخیره سازی و توزیع: برای نگهداری بسته ها برای پردازش و حمل و نقل، روی یک مکان نگهداری بهداشتی یا آشپزخانه سرمایه گذاری کنید. برای جلوگیری از آلودگی آنها را در بسته بندی آلومینیومی، مقوا یا چوبی بفروشید.

تجارت میوه خشک

5. کنترل کیفیت

وقتی صحبت از یک تجارت محصولات غذایی می شود، کنترل کیفیت مهمتر از خود غذا است.
برای اطمینان از مرغوبیت میوه های خشک ابتدا بررسی های زیر را انجام دهید:
تغییر رنگ
بوی بد
سخت شده
تاریخ انقضا
طعم
نگهداری و بسته بندی بسیار مهم است و باید با کیفیت بالا نگهداری شود. محل نگهداری باید بهداشتی و به طور منظم نگهداری شود. بسته بندی یک جنبه کلیدی در هنگام توزیع میوه های خشک است. برای مقابله با هر گونه حوادث ناگوار یا آلودگی روی بسته بندی خوب سرمایه گذاری کنید.

6. کارخانجات میوه خشک

برای امر صادرات و تولید برای کشور شما باید کارخانه با دستگاه های مجهز داشته باشید . دستگاه امری مهم و ضروری است. دستگاه های کوهیتر با داشتن بالاترین کیفیت و گارانتی بهترین و مرغوب ترین میوه خشک را برای شم در مقیاس زیاد تولید می کنند.

تجارت میوه خشک

دامنه تجارت میوه های خشک

میوه های خشک جایگزین تنقلات سرخ شده و پخته شده در سفر شده اند تا سطح قند را در بین مردم حفظ کنند. با دانش باستانی میوه های خشک که اکنون در دسترس مردم عادی است، تقاضا برای آنها در هر خانواده رو به افزایش است.
تجارت میوه خشک در ایران دیگر یک امر فصلی نیست، جایی که تقاضاها فقط چند ماه در سال زیاد است. این کسب و کاری است که در صورت ایجاد با کیفیت بالا و دسترسی آسان، طول عمر را تضمین می کند.

ادامه مطلب
طرز تهیه و خشک کردن توت فرنگی با دستگاه خشک کن

در سرتاسر جهان، به دلیل آگاهی عمومی سلامت، تقاضا برای میوه های خشک رو به افزایش است. فواید میوه های خشک و آجیل بسیار زیاد است و آنها به مواد غذایی ضروری در هر خانه تبدیل می شوند. با پیشنهادی مانند این و استفاده از ابزارهای مناسب برای بازاریابی، تجارت میوه خشک می تواند سودآور باشد و سود به طور مداوم افزایش یابد. شما می‌توانید از مزایای فروش این غذاهای عجیب و غریب لذت ببرید، زیرا بدانید که برای هدف خوبی نیز سرو می‌کنید.

امتیاز
دیدگاه شما

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های ما در خبرنامه ما عضو شوید

هفت روز هفته، از ساعت ۹ تا ۲۱ پاسخگوی شما هستیم.

شماره تماس : 02171057885

ایمیل : info@coheater.com

آدرس : آذربایجان غربی – ۵ کیلومتری جاده فسندوز (چهاربرج) روبروی cng هاتفی

کلیه حقوق این سایت متعلق به کوهیتر می‌باشد.

طراحی و توسعه توسط داده رایا

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.