دستگاه خشک کن لیمو عمانی و طرز تهیه آن

لیموی عمانی که به اصطلاح محلی به آن لومی (loomi) گفته می‌شود، در این شهر محبوب بوده و دارای یک تن از فواید سلامتی است. این گلوله‌های خشک شده را با جوشاندن لیموی تازه تهیه کرده و سپس آن را خشک می‌کند. نتیجه نهایی یک عطر و طعم منحصر به فرد، ملایم و شیرین با رایحه‌ای غنی از تخمیر است. این ماده یک ادویه مرکبات باستانی عمانی است که در آشپزخانه‌های عربی و آسیایی محبوب شده و رنگ آن از قهوه‌ای کمرنگ تا سیاه خاکستری با پوسته بیرونی سخت و نازک متفاوت است.
هرچه لیمو تیره‌تر باشد، طعم آن تندتر می‌شود. این ماده غذایی برای مصرف، معمولا خرد شده یا به عنوان پودر استفاده می‌شود. لیمو عمانی تازه رنگ خردلی دارد و بسیار ترش است، به‌طوری‌که تازه‌اش را معمولاً نمی‌توان به‌تنهایی مصرف کرد. امروزه این لیمو را به روش های مدرن و صنعتی و مانند دستگاه های خشک کن ، خشک می کنند…

 

دستگاه خشک کن لیمو عمانی

 

۸ خواص مفید لیمو عمانی

۱. از بیماری‌های قلبی جلوگیری می‌کند

این ماده غذایی حاوی اجزای مفید پتاسیم برای عضلات قلب بسیار عالی است، زیرا پمپاژ خون را تقویت و تنظیم می‌کند، همچنین باعث کاهش فشار خون و کاهش کلسترول می‌شود.

۲. سیستم هضم سالم را ارتقا می‌دهد

لیموی عمانی اسهال و سایر مشکلات معده را درمان کرده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. یک پاک کننده طبیعی برای دستگاه گوارش بوده، یبوست را برطرف و اشتها را باز می‌کند.

۳. یک عامل سم زدایی درخشان است

لیموی عمانی با تمیز کردن روده با درصد بالای ویتامین C و خواص ضد باکتری، باکتری‌های مضر، مواد زائد و سایر سموم را از بدن خارج می‌کند.

ادامه مطلب
طرز خشک کردن آلبالو با دستگاه خشک کن آلبالو

۴. دارای خواص ضد سرطانی است

این خواص ضد سرطانی است که از تغییر DNA جلوگیری می‌کند، به دلیل ترکیباتی که گزارش می‌شود تقسیم سلول را در بسیاری از رده‌های سلول سرطانی متوقف کرده و به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی نیز کار می‌کند.

 

دستگاه خشک کن لیمو عمانی

 

۵. دارای یک تن مواد معدنی

حاوی اسیدفولیک، ویتامین B و اسید آمینه، همراه با ردیابی مواد معدنی مانند کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم است که به تولید سلول‌های جدید کمک می‌کند.

۷. ویتامین C را ذخیره می‌کند

لیموی عمانی با التهاب و سرماخوردگی مقابله می‌کند و باعث افزایش کارآیی در سیستم ایمنی بدن می‌شود. همچنین از بدن در برابر عفونت‌های ویروسی و استرس محافظت می‌کند.

۸. یک منبع عالی برای ویتامین D

لیموی عمانی تحرک جسمی را افزایش می‌دهد، از پوکی استخوان جلوگیری کرده و استخوان‌ها، عضلات و دندان‌ها را تقویت می‌کند.

 

روش های خشک کردن لیمو عمانی

 یکی از روش ها برای خشک کردن لیمو عمانی تهیه اسلایس ها از این میوه می باشد که در این روش باید لیموی عمانی را با دستگاه اسلایس کنید اگر دستگاه در منزل ندارید با چاقوی نوک تیزی به ورقه هایی با قطر ۲تا ۵میلیمتر برش بزنید ، در این روش خشک کردن لیمو عمانی را روی ظرف مشبک یا پارچه سفید قرار دهید تا اب لیمو به مرور زمان خشک شود .

 

دستگاه خشک کن لیمو عمانی

روش های خشک کردن انجیر و خواص میوه خشک و تازه

نکات مهم هنگام خشک کردن لیمو عمانی:

  1. توجه کنید محیط خشک کردن لیمو ها نیاید مرطوب باشد ، همچنین هر روز دو الی ۳بار لیموها را پشت و رو نمایید.
  2. اگر به مقدار زیاد لیمو دارید پینشهاد میکنم یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی خریداری نمایید.
  3. این دستگاهها فقط مخصوص خشک شدن یک نوع میوه نیست .شما میتوانید میوه ها و سبزیجات و حتی پنبه و پارچه و سفال را در دستگاه خشک کنید
ادامه مطلب
خواص میوه خشک و 7 معجزه آن برای بدن

دستگاه های خشک کن صنعتی جهت خشک کردن لیمو عمانی را از کجا تهیه کنیم؟

گروه تولیدی کوهیتر یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه خشک کن در ایران است و با تولید و پخش انواع دستگاه میوه خشک کنی در مدلهای صنعتی ، نیمه صنعتی و خانگی به تمامی نقاط کشور امید است به بزرگترین تولید کننده در ایران تبدیل شود .

دستگاه خشک کن لیمو عمانی

ویژگی و مشخصات فنی دستگاه خشک کن لیمو

  1. جنس دستگاه: ورقه گالوانیزه مقاوم در برابر خوردگی و رطوبت با رنگ الکترواستاتیک
  2. تنظیم دما تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد
  3. عایق حرارتی پشم سنگ
  4. مجهز به تایمر دیجیتال و سنسور دما و رطوبت
  5. مجهز به کانال تخلیه رطوبت تمام اتوماتیک و هوشمند
  6. نوع سیستم حرارتی دستگاه: گازی، گازوئیلی، برقی
  7. نوع عملکرد دستگاه: تمام اتوماتیک و هوشمند

قیمت دستگاه خشک کن لیمو عمانی

قیمت دستگاه‌ خشک کن لیمو عمانی با همدیگر متفاوت است شما می توانید این ماشین ها را با مناسب ترین قیمت در اندازه کوچک تهیه کنید. خشک کن لیمو عمانی در سایزهای کوچک برای خشک کردن لیمو عمانی و دیگر میوه ها در منزل می باشد و شما میتوانید لیمو عمانی ها را در خانه با این دستگاه خشک نمایید.

معایب خشک کردن لیمو عمانی به روش آفتاب

دستگاه خشک کن لیمو عمانی کار شما را آسان و راحت می کند و موجب جلوگیری از لهیدگی و پوسیدگی لیمو عمانی و رعایت همه ی موازین بهداشتی می شود. چرا که با روش آفتاب خشک، گرد و غبار روی این میوه می نشیند و باعث آلودگی و کثیفی لیمو عمانی خشک می شود. مخصوصا که لیمو عمانی خاصیت جذب باکتری ها و ذرات مضر هوا را دارند.

ادامه مطلب
راهنمای استفاده از دستگاه خشک کن

 

شرکت کوهیتر تولید کننده انواع دستگاه های خشک کن  لیمو عمانی، انگور ، انجیر ، زردآلو و انواع میوه

دستگاه خشک کن لیمو عمانی

خرید دستگاه خشک کن لیمو عمانی

لیمو عمانی خشک حاوی خاصیت سم زدایی است که پیش تر به ۸ خاصیت مهم این میوه اشاره شد. برای اینکه بتونید این لیمو را به صورت کاملا بهداشتی در خانه تهیه کنیدپ یشنهاد به شما این است که دستگاه خشک کن خانگی پیشنهاد می کنیم دستگاه تهیه

امتیاز
دیدگاه شما

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های ما در خبرنامه ما عضو شوید

شماره تماس : 02171057885

ایمیل : info@coheater.com

آدرس : آذربایجان غربی – ۵ کیلومتری جاده فسندوز (چهاربرج) روبروی cng هاتفی

بخش فروش ۸ تا ۲۱

بخش خدمات پس از فروش ۹ تا ۲۱

بخش پیگیری سفارش ۹ تا ۱۴

کلیه حقوق این سایت متعلق به کوهیتر می‌باشد.

طراحی و توسعه توسط داده رایا

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.