میوه‌ های خشک را کجا به فروش برسانیم

میوه‌ های خشک را کجا به فروش برسانیم ؟

یکی از اساسی‌ ترین سوالات کسانی که قصد ورود به صنعت میوه خشک را دارند نحوه فروش و شروع موفق تجارت میوه خشک است.

کسب و کارهای متنوعی مرتبط با میوه خشک با توجه به فواید و کاربرد گسترده آن‌ ها در صنعت نانوایی، شیرینی‌ پزی، لبنیات و… در حال ظهور هستند. همچنین میوه‌های خشک به عنوان سوغات در قالب بسته‌بندی‌های زیبا به فروش می‌رسند.

علاوه بر این با توجه به دسترسی بالا به انواع میوه خشک از طریق کانال‌ های توزیع گسترده و عمده فروشی، کسب و کار میوه خشک در ایران می‌تواند به تجارتی پرسود تبدیل شود که با اندک سرمایه اولیه خیل عظیمی از مشتریان را به سوی شما هدایت می‌کند.

در ادامه قصد داریم اطلاعاتی در خصوص نحوه فروش میوه خشک و راه اندازی یک کسب و کار مرتبط با این حوزه در اختیارتان قرار دهیم.

پتانسیل بازار فروش میوه خشک

میوه‌های خشک میوه‌ هایی هستند که به صورت طبیعی یا مصنوعی با استفاده از دستگاه‌های مختلف خشک شده‌اند. فروش میوه خشک در قالب دو دسته اصلی میوه‌ های خشک آجیلی و میوه‌ های کم آب انجام می‌شود.

بسته به سرمایه اولیه، میزان دسترسی و گستردگی حوزه فعالیت می‌ توانید تصمیم بگیرید که فروش میوه خشک را از طریق چه کانالی انجام دهید. کانال‌های فروش میوه خشک عبارتند از عمده فروشی، خرده فروشی و فروش آنلاین.

پتانسیل بازار میوه خشک جهت پذیرش کسب و کارهای جدید به دلیل افزایش میزان آگاهی مصرف‌کنندگان از مزایای میوه‌ خشک، استفاده گسترده در صنعت غذا و نوشیدنی، اهدای آن به عنوان سوغاتی و هدیه در حال توسعه است.

یکی دیگر از عوامل موثر در میزان پتانسیل و سودبخشی بازار میوه خشک، نوع میوه انتخابی و کاربردهای خاص آن است.

انواع میوه‌های کم آب و آجیلی پر فروش

همانطور که پیش از این بیان کردیم یکی از عوامل موثر در انتخاب کانال فروش میوه خشک نوع کاربرد و ویژگی‌های آن است. در ادامه به معرفی تعداد آن‌ها می‌پردازیم تا به آسانی تصمیم بگیرید که کجا آن‌ها را به فروش برسانید.

  • خرما: یک انتخاب عالی برای به پایان رساندن روزه است. بازار فروش آن در ماه رمضان و در کشورهای مسلمان عالی خواهد بود.
  • کشمش: از کشمش برای تزئین انواع شکلات، کیک و دسرها استفاده می‌شود. شما می‌تواند این میوه خشک آجیلی را به صورت عمده به کسب و کارهای خانگی پخت کیک و دسر به فروش رسانده و سود زیادی به دست آورید.
  • بادام: از کاربردهای جالب بادام می‌توان به استفاده از آن در مصارف آرایشی بهداشتی اشاره نمود. همچنین از آن به عنوان کره طعم دار در میان وعده‌ها، شیرینی‌ها، میلک‌شیک‌ها و… استفاده می‌شود. با راه‌اندازی یک کانال فروش آنلاین مانند وب‌سایت می‌توانید و ارائه قیمت پایین می‌توانید مشتریان زیادی را جلب کنید.
  • گردو: گردو از جمله میوه‌های آجیلی پرفروش، پرکاربرد و پرطرفدار است. گردو اصلی‌ترین ماده‌ای است که در تهیه خورشت پرطرفدار ایرانی فسنجان به کار می‌رود. خانواده‌های ایرانی عادت دارند گردو را به صورت روزانه در وعده غذایی صبحانه جای دهند. از این رو فروش مغز گردو از طریق تمامی کانال‌های فروش (عمده، خرده، آنلاین) و به خصوص برای تمامی کسب‌وکارهای نوپا بسیار سودآور خواهد بود.
  • بادام‌ هندی: از بادام هندی به عنوان کره طعم دار در تهیه شیرینی، انواع میان وعده، پنیر و… استفاده می‌شود. به دلیل ارزش غذایی بالا و گرانقیمت بودن این آجیل پرطرفدار اگر سرمایه اولیه قابل قبولی در اختیار دارید از فروش این میوه سود زیادی عاید مجموعه شما خواهد شد.
ادامه مطلب
بهترین دستگاه خشک کن صنعتی برای کارخانجات تولید خشکبار

مصرف‌کنندگان میوه خشک

آشنایی با انواع مصرف‌کنندگان هدف به شما در انتخاب کانال فروش میوه خشک کمک می‌کند. اگر قصد ورود به صنعت میوه خشک را دارید و به دنبال جوابی برای سوال میوه خشک را کجا باید به فروش رساند هستید این بخش را به دقت مطالعه کنید:

دسر فروشی‌ ها

دسر فروشی‌ ها از انواع میوه خشک آجیلی مانند گردو، بادام، فندق، بادام هندی و… به عنوان رویه بر روی دسرهای خود استفاده می‌کنند. در این میان نباید از طعم‌های فوق‌العاده‌ای که میوه‌های خشکی مانند لیمو، پرتقال، موز و… به دسرها می‌دهند غافل شد. همچنین از انواع مختلف میوه خشک در تهیه کیک استفاده می‌شود. بنابراین یکی از اصلی‌ترین بازارهای هدف شما برای فروش میوه‌ خشک قطعا دسر فروشی‌ ها هستند.

خدمات پذیرایی

میوهای خشک مانند بادام، بادام هندی و… نقش مهمی را در ارائه انواع خدمات پذیرایی در مراسم‌هایی مانند عروسی و جشن‌های مختلف ایفا می‌کنند. بنابراین با فروش میوه خشک به مجتمع‌ها و تالارهای بزرگ برگزارکننده مراسم‌های مختلف سود زیادی از تجارت میوه خشک نصیب شما خواهد شد.

شیرینی فروشی‌ ها

شیرینی فروشی‌ها برای تهیه شیرینی‌ های پرطرفدار خود مانند شیرینی گردویی، کیک برنجی، شیرینی کشمشی و… به بادام هندی، بادام، گردو، فندق و کشمش نیاز دارند. می‌توانید میوه‌های خشک آجیلی خود را به صورت عمده و خرده در شیرینی‌ فروشی‌ها به صورت حضوری یا از طریق کانال‌های ارتباطی آنلاین به فروش برسانید. فروش حضوری در مقیاس پایین احتیاجی به سرمایه اولیه نداشته و تنها سرماییه و سود شما را برای ادامه راه افزایش خواهد داد.

ادامه مطلب
طرز خشک کردن آلوچه با دستگاه خشک کن آلوچه

سوپر مارکت‌ ها و خرده‌ فروشی‌ ها

بسیاری از مصرف‌کنندگان حساس به رژیم غذایی و سلامت خود عمدتا از میوه‌های خشک مانند انجیر و کشمش به جای قند و سایر شیرینی‌جات استفاده می‌کنند. همچنین با بسته‌بندی زیبا و متنوع آن‌ها می‌توانید مشتریان زیادی را به سوی مجموعه خود جلب نموده و سود زیادی از فروش میوه خشک در مناسبت‌هایی مانند عروسی، شب یلدا، رمضان و… به دست آورید.

مغازه‌های نانوایی

فعالیت برخی از مغازه‌های نانوایی تنها محدود به تولید انواع نان سنتی نشده و به تهیه انواع کروسان، کیک، بیسکوییت و… می‌پردازند. با شناسایی این مغازه‌ها و فروش میوه خشک به آن‌ها می‌توانید تعداد مشتریان دائمی و میزان درآمد حاصله را افزایش دهید.

پلتفرم‌ های خواربار فروشی آنلاین

پلتفرم‌های معروف آنلاین فروش خواربار برای جلب رضایت و حفظ مشتریان خود نیاز به خرید عمده انواع میوه خشک دارند. با ارسال مقداری از میوه‌های خشک خود در قالب نمونه به این پلتفرم‌های آنلاین سود قابل توجهی از معامله با آن‌ها کسب خواهید کرد.

صنایع آرایشی و بهداشتی

بسیاری از برندهای معروف آرایشی و بهداشتی از بادام برای تهیه انواع کرم‌های طبیعی و ارگانیک استفاده می‌کنند. میزان سرمایه اولیه، توانایی در بازاریابی و خلاقیت در بسته‌بندی کلید جلب توجه برندهای آرایشی بهداشتی معروف است. با این کار می‌توانید میزان اعتبار و جایگاه خود را در صنعت خرید و فروش میوه خشک تا حدود زیادی ارتقا دهید.

گروه تولیدی کوهیتر سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع دستگاه‌های خشک کن، اسلایسر، هسته گیر میوه، دستگاه بسته‌بندی و… دارد. با مراجعه به وب‌سایت کوهیتر و اطلاع از مشخصات و قیمت می‌توانید دستگاه مورد نیاز خود را سفارش داده و فعالیت خود را در زمینه تهیه و فروش میوه خشک آغاز کنید.

خرید و فروش دستگاه خشک کن میوه کوهیتر

گروه تولیدی کوهیتر یکی از گروه های صنعتی می باشد که در زمینه تولید انواع دستگاه خشک کن بلوبری نیمه صنعتی، صنعتی و خانگی فعال است و سعی کرده است. آنها را با سایز ها و ابعاد مختلف روانه بازار کند. انواع دستگاه میوه خشک کن بولوبری که دارای ابعاد بزرگ تر، سینی ها و کابین های بیشتری هستند، مورد استفاده کارگاه های صنعتی و دستگاه هایی با ابعاد کوچکتر مورد استفاده کارگاه های نیمه صنعتی و خانگی قرار می گیرند.

ادامه مطلب
 کارآفرینی با دستگاه خشک کن میوه

چرا دستگاه های تولید کوهیتر؟

افراد می توانند انواع دستگاه های خشک کن صنعتی و یا نیمه صنعتی و خانگی مورد نظر خود را با ابعاد مختلف از گروه تولیدی کوهیتر خریداری کنند. انواع دستگاه خشک کن میوه و بلوبری کوهیتر دارای ابعاد مختلف با تعداد کابین ها و سینی های متفاوت هستند. این گروه به تولید دستگاه هایی با یک کابین تا هشت کابین مشغول هستند.

انواع دستگاه های کوهیتر هوشمند می باشند و مجهز به دکمه های stop و start و همچنین لامپ هایی که محیط داخلی دستگاه را روشن می کنند. و  با روشن شدن خود خشک بودن میوه ها را اعلام می کنند، می باشند.

دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات مدل d2000gt,طرز خشک کردن بلوبری,
طرز خشک کردن بلوبری

انواع دستگاه میوه خشک کن بلوبری دارای وزن های مختلفی هستند و با داشتن تایرهای مختلف امکان جا به جایی راحت تر آنها را به افراد می دهند. سوخت مصرفی انواع دستگاه های خشک کن تولید شده توسط این گروه تولیدی از نوع گاز، برق و گازوئیل می باشند.

قابل ذکر است که میزان مصرف سوخت دستگاه های کوهیتر نسبت به دستگاه های خشک کن دیگر برند ها کمتر می باشد. جنس کابین ها و سینی های این دستگاه ها همگی از گالوانیزه می باشند، گالوانیزه می تواند به خوبی حرارت را در خود حفظ کند و ماندگاری بالاتری داشته باشد.

قیمت دستگاه های گروه تولیدی کوهیتر

گروه های تولیدی زیادی در بازار به تولید دستگاه میوه خشک کن بلوبری مشغول هستند. اما تنوع دستگاه ها و کیفیت عملکرد آنها می توانند بر قیمت دستگاه خشک کن بلوبری تاثیرگذار باشند. در این میان نوع سوخت نیز می تواند به خوبی بر قیمت این دستگاه ها تاثیر بگذارد، زیرا میزان مصرف سوخت آنها با هم متفاوت می باشد.

دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات مدل d4gt,طرز خشک کردن بلوبری,
طرز خشک کردن بلوبری

تعداد کابین، هوشمند بودن دستگاه، تعداد فن ها، جنس بدنه دستگاه و… نیز می تواند قیمت این دستگاه ها را بالا و پایین بیاورد. گروه تولیدی کوهیتر با تنوعی که در محصولات خود دارد در زمینه فروش دستگاه خشک کن بلوبری فعال است و توانسته است توجه بسیاری از خریداران را جلب کند. این گروه تولیدی سعی کرده است، انواع دستگاه میوه خشک کن بلوبری را با امکانات برتر و همچنین با مناسب ترین قیمت ها در اختیار خریداران قرار دهد.

امتیاز
دیدگاه شما

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های ما در خبرنامه ما عضو شوید

هفت روز هفته، از ساعت ۹ تا ۲۱ پاسخگوی شما هستیم.

شماره تماس : 02171057885

ایمیل : info@coheater.com

آدرس : آذربایجان غربی – ۵ کیلومتری جاده فسندوز (چهاربرج) روبروی cng هاتفی

کلیه حقوق این سایت متعلق به کوهیتر می‌باشد.

طراحی و توسعه توسط داده رایا

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.