راهنمای خرید آجیل سازمانی

راهنمای خرید آجیل سازمانی

آجیل مطمئناً یکی از سالم‌ ترین انتخاب‌های غذایی است که می‌توانید انتخاب کنید، اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هنگام خرید آنها سازمانی و مجلسی هستند؟

آجیل به طور گسترده در سوپرمارکت ها، فروشگاه های مواد غذایی بهداشتی و بسیاری از بازارهای خیابانی موجود است. اکثر آجیل ها را می توان به صورت پوسته یا بدون پوسته خریداری کرد. آجیل های پوست کنده یا کامل نگهداری می شوند، یا می توان آنها را به صورت پوسته، آسیاب شده یا فشرده در روغن یافت. برخی از آجیل‌ها به ‌صورت تازه در دسترس هستند، اما بیشتر آنها به‌ صورت خشک و برشته فروخته می‌شوند.

انتخاب آجیل مناسب,راهنمای خرید آجیل مجلسی

انتخاب آجیل مناسب

 هنگام خرید آجیل های بدون پوسته، آجیل هایی را انتخاب کنید که ترد و چاق به نظر می رسند. آجیل هایی که چروکیده به نظر می رسند ممکن است کیفیت پایینی داشته باشند و به احتمال زیاد برای مدت طولانی در قفسه نگهداری شده اند.

نگهداری آجیل,راهنمای خرید آجیل مجلسی

نگهداری آجیل

آجیل های موجود در پوسته قیمت کمتری دارند و ماندگاری بیشتری دارند، زیرا لایه بیرونی آنها را در برابر نور و هوا محافظت می کند. هنگام خرید آجیل در پوسته، کیسه را اسکن کنید و نگاهی سریع به پوسته ها بیندازید. از مواردی که دارای شکاف و سوراخ هستند اجتناب کنید.

آجیل های فرآوری شده، از جمله آجیل هایی که بیش از حد نمک زده شده اند یا در روغن بو داده شده اند، به طور قابل توجهی عمر مفید را کاهش می دهند و اغلب قیمت را افزایش می دهند.  اگر حتما باید آجیل شور داشته باشید، یک گزینه عالی و کم هزینه این است که خودتان در خانه آنها را نمک بزنید. نه تنها در پول خود صرفه جویی می کنید، بلکه می توانید میزان نمک را متناسب با محدودیت های غذایی یا ذائقه خود کنترل کنید.

ادامه مطلب
طرز خشک کردن سبزی های خانگی

به دلیل محتوای روغن زیاد، آجیل ها مستعد فساد هستند، به خصوص اگر به طور نامناسب نگهداری شوند. آجیل چه در پوسته و چه بدون پوسته، باید در ظروف مات و بدون هوا نگهداری شود و در جای خشک و خنک نگهداری شود.  نگهداری مناسب نه تنها طراوت را حفظ می کند، بلکه به آجیل اجازه می دهد ارزش غذایی خود را حفظ کند. به خاطر داشته باشید که بادام زمینی، و گردو بیشتر مستعد فساد هستند، در حالی که بادام و بادام هندی کمتر مستعد فساد هستند.

اگر به فروش فوق العاده ای برخورد کردید، در تهیه انبار شک نکنید! می توانید مقدار اضافی آن را در یخچال یا فریزر نگهداری کنید – اکثر انواع آن حدود چهار ماه در یخچال و تا یک سال در فریزر نگهداری می شوند. همچنین در نظر داشته باشید که برای دوستان خود یا میزبان مهمانی شام بعدی که شرکت می کنید، کیسه های هدیه کوچک بسازید.

آجیل های پوست کنده شده به درستی ذخیره شده در دمای اتاق فقط چند هفته دوام خواهند داشت، در حالی که آجیل در پوسته باید حدود چهار ماه دوام بیاورد. اگر در شیشه ها یا قوطی های مهر و موم شده نگهداری شود، حدود سه ماه فرصت دارید تا ظرف را بشکنید.

برشته کردن آجیل,راهنمای خرید آجیل مجلسی

برشته کردن آجیل

برای برشته کردن آجیل در خانه، فر را از قبل با دمای 400 درجه گرم کنید، آجیل ها را روی سینی فر پهن کنید و در فر قرار دهید. آجیل های کوچکتر، مانند بادام زمینی و ، پنج دقیقه یا کمتر طول می کشد. و انواع بزرگتر مانند گردو و بادام ممکن است تا ده دقیقه طول بکشد. آجیل ها وقتی برشته می شوند که طلایی-قهوه ای شوند. آنها را روی هر چیزی بپاشید یا به عنوان یک میان وعده سالم میل کنید. طعم غلیظی که در هنگام برشته کردن به دست می آید مطمئنا راضی کننده است. برای طعم بیشتر، قبل از تفت دادن، ادویه های مورد علاقه خود را اضافه کنید.

ادامه مطلب
طرز خشک کردن زردآلو با دستگاه خشک کن

و به یاد داشته باشید، آن مخلوط‌های آجیل «فانتزی» با قیمت بالا واقعاً چندان شیک نیستند و می‌توانید ترکیب سفارشی خود را در خانه درست کنید. فقط همین آجیل ها را به صورت جداگانه بخرید، آنها را با هم در یک کیسه پلاستیکی بیندازید، تکان دهید تا با ادویه های مورد علاقه تان مخلوط شود.

و در آخر

دستگاه های شرکت کوهیتر با استانداردهای بالا می تواند آجیل مجلسی و سازمانی را در مقیاس زیاد تولید کند هم چنین برای صادرات نیز مناسب هستند. در خانه و یا شرکت ها و کارخانجات بزرگ نیز می توانند استفاده کنند.


امتیاز

دیدگاه شما

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های ما در خبرنامه ما عضو شوید

هفت روز هفته، از ساعت ۹ تا ۲۱ پاسخگوی شما هستیم.

شماره تماس : 02171057885

ایمیل : info@coheater.com

آدرس : آذربایجان غربی – ۵ کیلومتری جاده فسندوز (چهاربرج) روبروی cng هاتفی

کلیه حقوق این سایت متعلق به کوهیتر می‌باشد.

طراحی و توسعه توسط داده رایا

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.