مهم ترین سوالات خریداران در مورد دستگاه خشک کن میوه

مهم ترین سوالات خریدارن در مورد دستگاه خشک کن میوه

عموم مردم در خرید وسایل سوالاتی را می‌پرسند اما در مورد وسایل الکترونیکی و یا گازی این مسئله بسیار مهم است به خصوص اگر این وسیله برای یک کارخانه با هزینه سنگین باشد. ما سوالات در مورد دستگاه خشک کن که اغلب مردم از ما می‌پرسند را در یک مقاله جمع آوری کردیم تا قبل از خرید آن را بررسی کرده تا به جواب برخی از سوالات خود برسید.

دستگاه خشک کن میوه ها و یا مواد غذایی چیست؟

دستگاه‌های خشک ‌کن یا آب‌ گیری مواد غذایی، لوازم آشپزخانه‌ ای یا کارخانه ای هستند که برای آب ‌گیری یا خشک کردن غذا و یا میوه ها با گردش هوای گرم روی سطوح غذا و یا میوه استفاده می‌شوند. آنها کنترل دقیق دما را در دماهای پایین تر از اجاق های معمولی ارائه می‌دهند. خشک کردن با هوای گرم در دمای پایین تر باعث حفظ طعم و مزه بیشتر در غذاها و میوه های  خشک می‌شود. دو نوع اصلی آبگیری وجود دارد. سینی هایی با سینی های انباشته که در بالا یا زیر یک واحد بخاری فن قرار دارند و آنهایی که قفسه های قابل جابجایی دارند که با جریان هوای گرم افقی از عقب و یا طرفین خشک می‌شوند.

بازده انرژی خشک کن چقدر است؟

پاسخ: بهترین چیزی که می‌خواهید یک خشک کن است که استفاده از آن هزینه گزافی ندارد. هنگام خرید یک خشک کن مطمئن شوید که میزان مصرف انرژی آن را می‌دانید. مدل‌های ساخته شده در 10 سال گذشته بسیار کارآمدتر از نسل‌های قبلی هستند و خشک ‌کن‌ های گازی کمی کارآمد تر از الکتریکی هستند.

آیا خشک کن با دفترچه راهنمای محصول ارائه می شود؟

پاسخ: داشتن دفترچه راهنمای محصول مهم تر از آن چیزی است که ممکن است تصور کنید. اگر خشک کن دچار نقص شد یا به طور ناگهانی از کار افتاد، داشتن دفترچه راهنما ممکن است به شما امکان دهد بدون نیاز به پرداخت هزینه به متخصص، مشکل را برای خود عیب یابی و رفع کنید.

ادامه مطلب
طرز خشک کردن موز با دستگاه های خشک کن

آیا خشک کن با دفترچه راهنمای محصول ارائه می شود؟

خشک کن چه ویژگی هایی دارد؟

پاسخ: برندهای مختلف ویژگی های مختلفی را با خشک کن های خود ارائه می‌دهند، اما یک ویژگی خاص وجود دارد که باید حتما به دنبال آن باشید. خشک کن هایی با سنسورهای رطوبت یا خشکی می‌توانند دما و زمان خشک شدن خود را به طور خودکار تنظیم کنند که می‌تواند کارایی آنها را افزایش دهد و قبض آب و برق شما را کاهش دهد.

صدای خشک کن در هنگام کار چقدر است؟

پاسخ: اگر خشک کن شما درآشپزخانه شما یا در کارخانه ای است که صداها مشکلی ندارند، پس ایده آل است. اما برای برخی، حجم خشک کن هنگام استفاده می‌تواند اذیت کننده باشد. اطمینان حاصل کنید که صدای خشک کن در هنگام کار کردن چقدر است.

ظرفیت خشک کن چقدر است؟

پاسخ: دانستن اینکه خشک کن چه مقدار میوه و غذا می‌تواند در یک زمان خشک کند، یک نکته مهم است. اطمینان حاصل کنید که خشک کن دارید که اندازه نیاز معمولی شما را تحمل کند و ابعاد آن را جویا شوید.

آیا راه اندازی دستگاه های خشک کن میوه و غذا گران است؟

پاسخ: خیر.

 همه دستگاه‌های خشک کن برقی دارای فن و المنت گرمایشی هستند، اما لطفاً با استفاده از رتبه ‌بندی توان آنها به عنوان راهنمای مصرف برق اشتباه نکنید. عنصر گرمایش در یک دستگاه خشک کن توسط یک ترموستات کنترل می‌شود و مقدار مناسب گرما را برای حفظ دمای ثابت فراهم می‌کند.

انرژی مصرفی به عوامل مختلفی مانند دما و رطوبت محیط، مقدار موادی که در حال خشک شدن هستند، میزان رطوبت مواد، اندازه یا ضخامت غذا و میوه و دمای خشک کردن انتخاب شده بستگی دارد. استفاده از کم آبی به عنوان یک روش نگهداری مواد غذایی، به هزینه آن غذاها بسیار اندک می‌افزاید، به خصوص اگر در مقادیر بیشتر خشک کنید، اما به دلیل متغیرهای زیاد، بیان میزان مصرف برق دقیق غیرممکن است.

میانگین زمان خشک شدن به تعدادی متغیر بستگی دارد، اما بسیاری از کارهای رایج آبگیری به طور متوسط ​​در کمتر از 24 ساعت انجام می‌شود. برای غذاهای خام و زنده و میوه های آبدار، میانگین زمان ممکن است کمی بیشتر باشد، اما هزینه انرژی در ساعت کمتر است، زیرا المنت حرارتی در دماهای پایین‌ تر مورد استفاده مردم، انرژی کمتری مصرف می‌کند.

ادامه مطلب
چه میوه هایی را می توان خشک کرد

آیا دستگاه های خشک کن میوه شما برای استفاده در سراسر کشور  مناسب هستند؟

پاسخ: بله، مانند تمام لوازم الکتریکی شرکت کوهیتر، تمام دستگاه های خشک کن تیم ما مدل هایی با ولت های متفاوت هستند که برای استفاده در سراسر کشور مناسب هستند.

چه مدت طول می کشد تا میوه ها کم آب یا خشک  شوند؟

پاسخ: این به تعدادی از متغیرها بستگی دارد، بنابراین هیچ پاسخ ثابتی برای این سوال وجود ندارد. زمان‌های خشک شدن با دمایی که می‌خواهید خشک کنید، محیط اطراف، اندازه تکه‌های غذایی که خشک می‌شوند، بافت مورد نظر نتیجه نهایی و میزان رطوبت کلی غذا تعیین می‌شود. بنابراین برای مثال خشک کردن گیاهان و برخی از سبزیجات برگدار می‌تواند فقط چند ساعت طول بکشد در حالی که برخی از میوه های آبدار بسته به متغیرهای بالا می‌تواند 24 ساعت یا بیشتر طول بکشد.

چه مدت طول می کشد تا میوه ها کم آب یا خشک  شوند؟

چرا مصرف کننده های خانگی و یا کارخانجات نمی‌توانند فقط از فر برای خشک کردن میوه ها استفاده کنند؟

پاسخ: فرها کنترل دقیق دما را در دماهای پایین ‌تر در هنگام خشک کردن  غذا و میوه ارائه نمی‌‌دهند. بنابراین استفاده از اجاق‌های معمولی کمی سخت است و محصول از بین می‌رود. به طور کلی، رسیدن به دمای پایین خشک کردن دقیق در اجاق سخت است، بنابراین یک دستگاه خشک کن برای نگهداری میوه ها بهتر است.

همچنین، گردش هوا مهم است، زیرا هوای گرم راکد خطر ایمنی میوه را به همراه دارد، بنابراین اگر فرمعمولی شما به اندازه کافی هوا را به گردش در نمی آورد، خطر بیشتری در دماهای پایین وجود دارد، به ویژه هنگام خشک کردن میوه های آبدار. برای حفظ حداکثر ارزش غذایی در غذا و میوه همچنین حفظ و تشدید طعم‌ها و عطرهای طبیعی، کنترل دمای پایین ‌تر هوای گرم ضروری است.

ادامه مطلب
کسب درآمد با دستگاه خشک کن

چرا مصرف کننده های خانگی و یا کارخانجات نمی‌توانند فقط از فر برای خشک کردن میوه ها استفاده کنند ؟

آیا می توان از خشک کن برای هر چیزی غیر از غذا و میوه استفاده کرد؟

پاسخ: خشک کن ها بسیار متنوع هستند و می‌توان از آنها برای خشک کردن طیف وسیعی از اقلام استفاده کرد. کارخانه کوهیتر دستگاه های خشک کن را  را برای استفاده های مختلف به انواع مختلف مشتریان فروخته است. آنها را می‌توان برای سازندگان تزیینات کیک، صنعتگرانی که از آنها برای خشک کردن گل ها استفاده می‌کنند فروخت.

بهترین راه برای نگهداری مواد غذایی و میوه ها پس از خشک شدن چیست؟

 پاسخ: هر ظروف استریل شده و سفت و محکم و بدون هوا روش نگهداری مناسبی را ارائه می‌دهد. و غذا و میوه خشک شده را می‌توان برای چندین ماه بدون خطر فاسد شدن نگهداری کرد. غذا و میوه باید ظروف را پر کند تا حجم هوای باقی مانده در ظرف به حداقل برسد.

برخی از افراد و یا شرکت ها  یک قدم فراتر می‌روند و از یک سیلر خلاء برای دفع هوا و حفظ بیشتر مواد مغذی در طول زمان استفاده می‌کنند. کیسه های مهر و موم شده وکیوم نیز فضای کمتری را اشغال می‌کنند. کارخانجات با استفاده از دسته بندی عایق محصولات را تا تاریخ مشخص سالم نگه داری می‌کنند.

بهترین دستگاه خشک کن مواد غذایی و میوه ها کدام است؟

‌پاسخ: با کل طیف محصولات خود، ما تمایل داریم که یک محصول را به محصول دیگر توصیه نکنیم. زیرا آنچه برای یک فرد بهترین است ممکن است برای شخص دیگری کارایی نداشته باشد. اگر می‌خواهید تصمیم بگیرید کدام یک را انتخاب کنید, با تماس با کارشناسان شرکت کوهیتر بهترین مشاوره را دریافت کرده و بهترین محصول را سفارش دهید.


امتیاز

دیدگاه شما

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های ما در خبرنامه ما عضو شوید

هفت روز هفته، از ساعت ۹ تا ۲۱ پاسخگوی شما هستیم.

شماره تماس : 02171057885

ایمیل : info@coheater.com

آدرس : آذربایجان غربی – ۵ کیلومتری جاده فسندوز (چهاربرج) روبروی cng هاتفی

کلیه حقوق این سایت متعلق به کوهیتر می‌باشد.

طراحی و توسعه توسط داده رایا

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.