طرز خشک کردن قارچ با دستگاه میوه خشک کن

طرز خشک کردن قارچ

امروزه خیلی از خانواده ها و صنایع برای در اختیار داشتن بسیاری از میوه ها و سبزیجات در تمامی فصول سال اقدام به خشک کردن قارچ و دیگر مواد، با ابزار و دستگاه های خاص می کنند. یکی از این مواد غذایی قارچ ها هستند که می توان آنها را با نحوه خشك كردن قارچ در خانه، توسط دستگاه میوه خشک کن قارچ خشک کرد.

طرز خشک کردن قارچ,قارچ

قارچ از مواد مغذی بسیار مناسبی است که دارای مقدار زیادی فیبر، چربی های اشباع نشده، ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و املاح معدنی می باشد. این ماده غذایی می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن بپردازد و نقش یک آبرسان مناسب را برای پوست بازی کند، انواع آکنه ها و جوش ها و همچنین چین و چروک های پوستی را از بین ببرد. از دیگر خواص این ماده غذایی می توان به از بین رفتن کلسترول های بد موجود در خون، جلوگیری از ابتلا به سرطان پروستات، کاهش وزن و درمان دیابت اشاره کرد.

طرز خشک کردن قارچ

افراد در گذشته نحوه خشك كردن قارچ در خانه بدین صورت بود که از توری ها و نور آفتاب استفاده می کردند. آنها قارچ ها را تکه تکه می کردند و در یک مکان مناسب روی توری می ریختند تا خشک شوند.

اما امروزه استفاده از دستگاه میوه خشک کن قارچ صنعتی و یا دستگاه خشک کن خانگی کار را بسیار راحت کرده است.

برای خشک کردن قارچ در این دستگاه ها باید تمامی آلودگی ها و لک های قارچ ها را با دستمال های مرطوب تمیز کرد و سپس آنها را خشک کرد.

در مرحله بعد برای قرار دادن قارچ ها در سینی های دستگاه میوه خشک کن، باید ابتدا آنها را لایه لایه کرد و به اندازه های منظمی تقسیم بندی کرد.

ادامه مطلب
طرز خشک کردن پیاز با دستگاه خشک کن پیاز

بعد از این اقدام می توان قارچ ها را به صورت مرتب روی سینی فر چید، به طوری که هیچگونه برخوردی با هم نداشته باشند.

طرز خشک کردن قارچ

بعد از گذاشتن قارچ ها در سینی های موجود در دستگاه، باید دما و زمان آن را تنظیم کرد و اجازه داد که قارچ ها که جزء سبزیجات حساس هستند به آرامی خشک شوند.

انواع دستگاه میوه خشک کن قارچ با استفاده از حرارتی که توسط المنت های مختلف تولید می کنند، می توانند رطوبت موجود در قارچ ها را جذب کنند و آنها را خشک کنند.

همچنین در این دستگاه ها فن هایی وجود دارند که حرارت ایجاد شده توسط المنت ها را به تمام دستگاه ها منتقل می کنند تا میوه ها به صورت یکنواخت خشک شوند.

قابل ذکر است که انواع دستگاه های خشک کن با استفاده از سه روش تصعیدی، حرارتی و ماکروویو، اقدام به خشک کردن میوه ها و قارچ ها می کنند.

در این میان استفاده از دستگاه هایی که با ایجاد حرارت اقدام به خشک کردن میوه ها می کنند، می توانند به مقدار بیشتری ارزش غذایی مواد غذایی را حفظ کنند.

طرز خشک کردن قارچ,قارچ خشک

شروع کسب و کار پر سود با خرید دستگاه های خشک کن قارچ

افراد و شرکت های مختلف با خرید مدل های مختلف این دستگاه ها می توانند علاوه بر قارچ بسیاری از میوه ها و دیگر سبزیجات را خشک کنند و آنها را وارد بازار کنند. در بسیاری از اوقات سال به دلیل شرایط جوی، خبری از وجود قارچ و بسیاری از میوه ها و سبزیجات دیگر در بازار نمی باشد. در این میان افراد می توانند با خرید دستگاه خشک کن قارچ، قارچ ها و دیگر میوه ها را خشک کنند و روانه بازار کنند و برای خود کسب درآمد کنند.

ادامه مطلب
هر کیلو میوه چقدر میوه خشک می دهد

طرز خشک کردن قارچ

خرید و فروش دستگاه خشک کن میوه کوهیتر

گروه تولیدی کوهیتر یکی از گروه های صنعتی می باشد که در زمینه تولید انواع دستگاه خشک کن قارچ نیمه صنعتی، صنعتی و خانگی فعال است و سعی کرده است. آنها را با سایز ها و ابعاد مختلف روانه بازار کند. انواع دستگاه میوه خشک کن قارچ که دارای ابعاد بزرگ تر، سینی ها و کابین های بیشتری هستند، مورد استفاده کارگاه های صنعتی و دستگاه هایی با ابعاد کوچکتر مورد استفاده کارگاه های نیمه صنعتی و خانگی قرار می گیرند.

چرا دستگاه های تولید کوهیتر؟

افراد می توانند انواع دستگاه های خشک کن صنعتی و یا نیمه صنعتی و خانگی مورد نظر خود را با ابعاد مختلف از گروه تولیدی کوهیتر خریداری کنند. انواع دستگاه خشک کن میوه و قارچ کوهیتر دارای ابعاد مختلف با تعداد کابین ها و سینی های متفاوت هستند. این گروه به تولید دستگاه هایی با یک کابین تا هشت کابین مشغول هستند.

انواع دستگاه های کوهیتر هوشمند می باشند و مجهز به دکمه های stop و start و همچنین لامپ هایی که محیط داخلی دستگاه را روشن می کنند. و  با روشن شدن خود خشک بودن میوه ها را اعلام می کنند، می باشند.

دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات مدل d2000gt

انواع دستگاه میوه خشک کن قارچ دارای وزن های مختلفی هستند و با داشتن تایرهای مختلف امکان جا به جایی راحت تر آنها را به افراد می دهند. سوخت مصرفی انواع دستگاه های خشک کن تولید شده توسط این گروه تولیدی از نوع گاز، برق و گازوئیل می باشند.

قابل ذکر است که میزان مصرف سوخت دستگاه های کوهیتر نسبت به دستگاه های خشک کن دیگر برند ها کمتر می باشد. جنس کابین ها و سینی های این دستگاه ها همگی از گالوانیزه می باشند، گالوانیزه می تواند به خوبی حرارت را در خود حفظ کند و ماندگاری بالاتری داشته باشد.

ادامه مطلب
طرز تهیه و خشک کردن میوه به صورت چیپس

قیمت دستگاه های گروه تولیدی کوهیتر

گروه های تولیدی زیادی در بازار به تولید دستگاه میوه خشک کن قارچ مشغول هستند. اما تنوع دستگاه ها و کیفیت عملکرد آنها می توانند بر قیمت دستگاه خشک کن قارچ تاثیرگذار باشند. در این میان نوع سوخت نیز می تواند به خوبی بر قیمت این دستگاه ها تاثیر بگذارد، زیرا میزان مصرف سوخت آنها با هم متفاوت می باشد.

دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات مدل d4gt

تعداد کابین، هوشمند بودن دستگاه، تعداد فن ها، جنس بدنه دستگاه و … نیز می تواند قیمت این دستگاه ها را بالا و پایین بیاورد. گروه تولیدی کوهیتر با تنوعی که در محصولات خود دارد در زمینه فروش دستگاه خشک کن قارچ فعال است و توانسته است توجه بسیاری از خریداران را جلب کند. این گروه تولیدی سعی کرده است، انواع دستگاه میوه خشک کن قارچ را با امکانات برتر و همچنین با مناسب ترین قیمت ها در اختیار خریداران قرار دهد.

4.5/5 - (14 امتیاز)
دیدگاه شما

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های ما در خبرنامه ما عضو شوید

هفت روز هفته، از ساعت ۹ تا ۲۱ پاسخگوی شما هستیم.

شماره تماس : 02171057885

ایمیل : info@coheater.com

آدرس : آذربایجان غربی – ۵ کیلومتری جاده فسندوز (چهاربرج) روبروی cng هاتفی

کلیه حقوق این سایت متعلق به کوهیتر می‌باشد.

طراحی و توسعه توسط داده رایا

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.