راهنمای خرید هیتر و بخاری سالن پرورش قارچ

 راهنمای خرید هیتر و بخاری سالن پرورش قارچ

برای تولید مداوم قارچ با کیفیت بالا، پرورش دهندگان باید یک سالن پرورش قارچ داشته باشند و شرایط ایده آل را برای رشد قارچ ها فراهم کنند. چگونه اتاق باردهی قارچ بسازید؟ شما باید فضایی با رطوبت و سطوح CO2، دما و نور مناسب برای رشد قارچ ها بسازید. برای انجام این کار، اتاق‌های میوه‌دهی قارچ از فن‌ها، مرطوب‌کننده ‌ها، هیتر ها استفاده می‌کنند که می‌توانند رطوبت را حفظ کنند.

هنگام رشد در یک سیستم مانند سالن پرورش قارچ گرما بسیار مهم است، زیرا بر خلاف بستر خاک که عایقی برای ناحیه ریشه خاک است، گیاهان دوست دارند هوای اطرافشان گرم باشد، محدوده دمایی مناسب حدود 25-28 درجه سانتیگراد در طول دوره روشنایی برای فضای رشد گیاه لازم است. با این حال، هنگامی که چراغ ها خاموش هستند، بهتر است دما را به حدود 18-21 درجه سانتیگراد کاهش دهید. بنابراین نقش هیتر برای سالن قارچ در اینجا روشن می شود.

بهترین تجهیزات گرمايشی سالن قارچ,هیتر پرورش قارچ

بهترین تجهیزات گرمايشی سالن قارچ

برای یک سالن قارچ دستگاهی لازم است که بتواند به شکل گلخانه ای گرمای مورد نیاز را در سالن قارچ وارد کند. هیتر حرارتی یکی از تجهیزاتی است که هنگامی که می خواهیم سالن قارچ را راه اندازی کنیم به آن قطعا نیاز داریم. بنابراین این موضوع اهمیت دارد که هیتر برای سالن قارچ دارای چه ویژگی هایی در هنگام خرید باشد.

هنگامی که صحبت از عملکرد گرمایشی سالن قارچ شما در طول سال می شود، کنترل آب و هوا ضروری است. در فصل زمستان، داشتن هیتر برای سالن قارچ مناسب می تواند به معنای تفاوت بین یک باغ پررونق و باغی باشد که برای زنده ماندن تلاش می کند.

ادامه مطلب
دستگاه شستشوی میوه و سبزیجات

خواه باغبان مشتاقی باشید که به دنبال رشد باغ خود هستید یا صرفاً علاقه مند به آزمایش انواع مختلف محصولات هستید، یک سالن قارچ گرم شده دستیابی به نتایج عالی را ممکن می سازد. تکنیک های مختلف کنترل دمای سالن می تواند به ایجاد ثباتی که گیاهان برای رشد در یک محیط دائما در حال تغییر نیاز دارند کمک کند.

انواع هیتر برای سالن قارچ

انواع مختلفی از بخاری های مناسب برای استفاده در سالن قارچ وجود دارد. شما می توانید پس از بررسی جزئیات هر کدام را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیاز های شما مطابقت دارد. در این پست وبلاگ، انواع مختلف بخاری های سالن قارچ با توجه به ویژگی های آنها بیان میشود و نحوه انتخاب بهترین آنها را برای نیاز های سالن شما و شرایط محیطی شرح داده خواهد شد.

هیتر برای سالن قارچ: نوع برقی,هیتر پرورش قارچ

هیتر برای سالن قارچ: نوع برقی

وقتی صحبت از گرم کردن سالن قارچ می شود، هیچ چیز بهتر از گزینه گرمایش الکتریکی نیست. این بخاری ها به دلیل کارایی بسیار بالا و همچنین استفاده آسان شناخته شده اند. آنها یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای باغبانانی هستند که به گرمایش مطمئن نیاز دارند زیرا هیچ گاز مضری منتشر نمی کنند. شما می توانید از میان گزینه های زیادی مانند هیتر حرارتی مینی اسپلیت، هیتر حرارتی پنجره ای و هیتر حرارتی قابل حمل انتخاب کنید.

جدا از مزایای عملکردی فراوان، بخاری های برقی ویژگی های دیگری را نیز ارائه می دهند که جذابیت آن ها را بیشتر می کند. به عنوان مثال، بسیاری از مدل ها دارای ترموستات یا تایمر داخلی هستند که به شما امکان می دهد دمای ایده آل را در سالن قارچ خود با حداقل تلاش تنظیم و حفظ کنید. حتی برخی از آنها قابلیت های هوشمندی دارند که به شما امکان می دهد بخاری خود را با استفاده از تلفن خود کنترل کنید.

ادامه مطلب
کسب درآمد با دستگاه خشک کن

هیتر برای سالن قارچ: نوع خورشیدی,هیتر پرورش قارچ

هیتر برای سالن قارچ: نوع خورشیدی

بخاری خورشیدی با توانایی خود در ارائه گرمای تمیز و پایدار برای گیاهان در حال رشد، چیزی است که ارزش توجه دارد. اگرچه بخاری ‌های خورشیدی  هنوز در بازار موجود نیستند، اما همچنان می‌توانید با استفاده از کیت مخصوص آن‌ ها را انتخاب کنید.

برای یک سالن قارچ با گرمایش خورشیدی، باید یک کیت پنل خورشیدی خریداری کنید که شامل تمام اجزای لازم مانند پانل ها و سیم کشی برای شروع است. هنگامی که کیت خود را مونتاژ کردید، می توانید به راحتی آن را به واحد گرمایش خود وصل کنید.

هیتر برای سالن قارچ: بخاری های گازی,هیتر پرورش قارچ

هیتر برای سالن قارچ: بخاری های گازی

بخاری گازی روشی کارآمد و مقرون به صرفه برای گرم کردن گلخانه بدون برق است. این بخاری ها یا از گاز یا پروپان برای کار استفاده می کنند. از آنجایی که گاز گران است و اکثر گلخانه ها منبع مستقیم ندارند. پروپان یک گزینه پر استفاده است. توصیه می شود برای حفظ سطح گرمایش مورد نظر خود، مخازن پروپان را مرتباً تعویض کنید. صرف نظر از اینکه کدام سوخت را انتخاب می کنید، مهم است که از تهویه کافی اطمینان حاصل کنید تا از تجمع خطرناک دود های گازی در گلخانه جلوگیری شود.

هیتر برای سالن قارچ: بخاری های پارافینی,هیتر پرورش قارچ

هیتر برای سالن قارچ: بخاری های پارافینی

بخاری های پارافینی روشی ساده برای گرم کردن سالن شما بدون نیاز به اتصال گاز یا برق ارائه می دهند. آنها با استفاده از فتیله ای کار می کنند که پس از روشن شدن، سوخت را از طریق مخزن زیر بخاری می کشد. اگرچه این بخاری ها می توانند اتاق رشد شما را گرم نگه دارند، اما دارای معایبی هستند. برای یک چیز، آنها به شعله باز نیاز دارند که خطر آتش سوزی است. بسیاری از مدل ‌ها دارای ویژگی ایمنی هستند که در صورت واژگونی تصادفی بخاری، شعله را خاموش می‌کند، اما این خطر آتش‌سوزی را به طور کامل از بین نمی‌برد.

ادامه مطلب
طرز تهیه و خشک کردن سیب با دستگاه خشک کن

بخاری های پارافینی نیز به دلیل شعله باز، آلاینده های هوا را وارد فضای گرم می کنند، بنابراین این بخاری ها باید در فضایی با تهویه مناسب استفاده شوند. شما باید این واحد ها را به طور منظم بررسی کنید تا سوخت آنها تمام نشود.

هیتر برای سالن قارچ: گرمایش هوشمند,هیتر پرورش قارچ

هیتر برای سالن قارچ: گرمایش هوشمند

با استفاده از فناوری هوشمند مانند کنترلرهای هوشمند AC، می توانید محیط گلخانه خود را بیشتر بهینه کنید و دمای ایده آل را برای گیاهان خود حفظ کنید.

خرید هیتر برای سالن قارچ از کوهیتر

در این مقاله شرکت کوهیتر سعی کرده است تا انواع شناخته شده هیتر را معرفی و ویژگی های آنها را بیان کند. کوهیتر سعی دارد یهترین هیترهای گرمایشی برای سالن قارچ را به خریدارن خود ارائه دهد. برای اطلاعات درباره خرید هیتر برای سالن قارچ به سایت کوهیتر مراجعه کنید


امتیاز

دیدگاه شما

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های ما در خبرنامه ما عضو شوید

شماره تماس : 02171057885

ایمیل : info@coheater.com

آدرس : آذربایجان غربی – ۵ کیلومتری جاده فسندوز (چهاربرج) روبروی cng هاتفی

بخش فروش ۸ تا ۲۱

بخش خدمات پس از فروش ۹ تا ۲۱

بخش پیگیری سفارش ۹ تا ۱۴

کلیه حقوق این سایت متعلق به کوهیتر می‌باشد.

طراحی و توسعه توسط داده رایا

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.