دستگاه خشک کن گیلاس و طرز تهیه آن

دستگاه خشک کن گیلاس,گیلاس خشک شده

گیلاس از میوه های تابستانی بسیار خوش‌طعم است که مواد مغذی فراوانی دارد و یک فنجان آن حاوی ۹۰ کالری است که در سلامتی بدن و حتی طول عمر انسان بسیار مؤثر است. بنابر نظر متخصصان تغذیه، گیلاس سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین‌ و فیبر است و در پیشگیری از سرطان و تقویت حافظه به افراد مسن کمک می‌کند.
در ادامه‌ی مقاله، خواص گیلاس و آلبالو را به‌طور کامل معرفی خواهیم کرد. اگر قصد دارید گیلاس را در فصل زمستان نیز استفاده کنید بهترین روش خشک کردن آن است که ما به شما دستگاه های خشک کن گیلاس را پیشنهاد می کنیم …

 

دستگاه خشک کن گیلاس,طرز گیلاس خشک کردن

ارزش غذایی گیلاس

گیلاس های شیرین خام دارای ۸۲٪ آب، ۱۶٪ کربوهیدرات، ۱٪ پروتئین و مقدار ناچیزی چربی هستند. فیبر غذایی وویتامین ث متوسطی دارند در حالیکه دیگر ویتامینها و مواد مغذی معدنی هر کدام کمتر از ۱۰٪ مقدار نیاز روزانه در هر وعده غذایی هستند. در مقایسه با گیلاس‌های شیرین، گیلاس ترش خام (آلبالو) در هر ۱۰۰ گرم حاوی مقدار کمی بیشتر ویتامین ث (۱۲٪) و ویتامین آ (۸٪) هستند.

 

دستگاه خشک کن گیلاس,طرز گیلاس خشک کردن

 

روش های مصرف گیلاس

گیلاس چندین روش مصرف دارد که ما در این مطلب به بررسی آن می پردازیم. گیلاس تازه به دلیل این که عمر طولانی ندارد می توان آن را با دستگاه گیلاس خشک کن خشک کرد و در فصولی که گیلاس کمیاب است از آن استفاده کنیم. برخی افراد هم از گیلاس تازه برای مربا، ژله، کمپوت، شربت، تزئین شیرینی و کیک، دسر و . . . استفاده می کنند. برخی افراد نیز برای نگهداری گیلاس آن را فریز می کنند که این کار می تواند از خواص و کیفیت آن بکاهد. بهترین روش مصرف گیلاس در همه فصول سال خشک کردن با استفاده از دستگاه های خشک کن هست در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مهمترین فواید و مزایای گیلاس خشک شده

خشک شده این میوه سرشار از ویتامین سی، سرشار از آنتی اکسیدان، حاوی مس کافی، ویتامین آ، تسکین آرتریت و درد مفاصل، کاهش کلسترول بدن، کاهش ابتلا به نقرس، تقویت دستگاه گوارش،درمان دیابت،درمان التهاب و تسکین درد، جلوگیری از لخته شدن خون،رسیدن به تناسب اندام و … .

ادامه مطلب
طرز خشک کردن انجیر با دستگاه خشک کن

از دیگر فواید گیلاس خشک شده این است که از رشد تومور جلوگیری می کند چرا که حاوی ساپونین، تانن و فلاونوئید است. گیلاس یک میوه پرطرفدار و بسیار خوشمزه در بین مردم است که فواید بسیار فراوانی دارد. از مهمترین فواید گیلاس می توان به جوان سازی پوست، خون سازی، تقویت مو، کاهش دهنده میگرن و . . . اشاره کرد.

گیلاس خشک شده سرشار از ویتامین و مواد و مواد مغذی است و همچنین کمک شایانی به کالری سوزی می کند و می تواند بهترین جایگزین غذاهای پرکالری باشد. به دلیل وجود آنتوسیانین موجود در گیلاس، مصرف آن حافظه را تقویت کرده و از آلزایمر جلوگیری می کند.

 

دستگاه خشک کن گیلاس,طرز گیلاس خشک کردن

 

همچنین مصرف منظم گیلاس گواتر را کنترل و حتی می تواند از بروز آن جلوگیری کند. وجود فیبر فراوان در میوه گیلاس خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کم می کند. به گفته دندان پزشکان مصرف منظم گیلاس می تواند از تجمع پلاک جلوگیری کند چرا که پلاک باعث کرم خوردگی و پوسیدگی دندان می شود. از مهمترین فواید مصرف گیلاس برای مردان، افزایش سطح تستوسترون و زیاد شدن حجم اسپرم در آنها است و همچنین ناباروری را درمان می کند. وجود کلسیم در گیلاس باعث بهبود رشد در کودکان و نوزادان می شود.

طرز خشک کردن گیلاس

برای تهیه گیلاس خشک شده باید راه خشک کردن آن را در منزل یاد بگیرید. طرز خشک کردن گیلاس به روش های مختلفی صورت می گیرد:

۱. طرز خشک کردن گیلاس با دستگاه خشک کن گیلاس

۲. طرز خشک کردن گیلاس در دستگاه فر و نور خورشید

۱. طرز خشک کردن گیلاس با دستگاه خشک کن گیلاس

یکی از بهترین روش های خشک کردن گیلاس، دستگاه خشک کن گیلاس است که شما می توانید در فصل گیلاس مقدار فراوانی گیلاس را در این دستگاه خشک کرده و در سایر فصول سال از آن استفاده کنید.

ادامه مطلب
دستگاه خشک کن آلو و طرز خشک کردن آن

۲. طرز خشک کردن گیلاس در دستگاه فر و نور خورشید

از دیگر روش های حشک کردن گیلاس، خشک کردن در دستگاه فر و نور خورشید است که همانطور که می دانید خشک کردن توسط آفتاب نیاز به زمان طولانی دارد و از لحاظ بهداشتی خوب نیست.

 

دستگاه خشک کن گیلاس,طرز گیلاس خشک کردن

 

شرکت کوهیتر تولید کننده انواع دستگاه های خشک کن سیب، چای ، انگور ، انجیر ، زردآلو، آلبالو و …

 

انواع دستگاه خشک کن مخصوص گیلاس

شرکت تولیدی کوهیتر دستگاه خشک کن گیلاس با توجه به ویژگی های مد نظر مشتریان خود اقدام به ایجاد دستگاه های مختلف میکند. اگر بخواهیم انواع دستگاه های خشک کن گیلاس را به شما معرفی کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه خشک کن گیلاس خانگی
  • ماشین آلات خشک کننده نیمه صنعتی
  • دستگاه خشک کن گیلاس صنعتی

دستگاه خشک کن گیلاس خانگی

این دسته از محصولات به نحوی هستند که ظرفیت آن ها کم و همچنین سرعت پایینی دارند. در حقیقت برای کاربردهای دستگاه های خانگی می توان از آن ها استفاده کرد. قیمت این دسته از دستگاه ها به نسبت خشک کن های بزرگتر و صنعتی، به طرز چشمگیری کمتر بوده و همین موضوع باعث شده تا افرادی که به دنبال یک دستگاه خشک کن گیلاس ارزان قیمت و اقتصادی هستند، به سراغ این دسته از محصولات آمده و آن ها را خریداری کنند.

دستگاه خشک کن گیلاس,طرز گیلاس خشک کردن

ماشین آلات خشک کننده نیمه صنعتی

یکی از ماشین آلات خشک کننده، دستگاه های نیمه صنعتی هستند. نکته مهمی که باید بدانید این است که این محصولات به نسبت به دستگاه های خانگی قدرت بیشتری داشته و همین موضوع باعث افزایش محبوبیت این دستگاه برای کارگاه های کوچک شده است. البته به نسبت دستگاه های صنعتی و بزرگ این محصولات باز هم قدرت کمتری دارند و همین موضوع باعث می شود تا نتوان از این محصولات در کارخانه ها استفاده کرد.

ادامه مطلب
‌دستگاه خشک کن گوجه فرنگی و طرز خشک کردن آن با دستگاه

دستگاه خشک کن d800gtدستگاه خشک کن گیلاس,طرز گیلاس خشک کردن

دستگاه خشک کن گیلاس صنعتی

دسته دیگری از محصولات، دستگاه های خشک کن گیلاس صنعتی هستند. این دسته از محصولات برای کارخانه ها و حجم های بالای مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال شرکت هایی که در زمینه خشک کردن میوه به صورت حرفه ای و تجاری فعالیت می کنند، لازم است تا به سراغ این دسته از محصولات آمده و آن ها را خریداری کنند.
تجهیزات خشک کننده صنعتی قدرت بسیار زیادی داشته و راندمان فوق العاده ای دارند. در حقیقت همین موضوع باعث محبوبیت این دسته از محصولات شده است و شرکت های بسیار زیادی از این محصولات استفاده می کنند.

 

دستگاه خشک کن گیلاس,طرز گیلاس خشک کردن

قیمت و فروش دستگاه های خشک کن کوهیتر

شرکت کوهیتر با طراحی و ساخت دستگاه خشک کن گیلاس در ظرفیت های مختلف سبب شده که مشتریان این دستگاه ها در کمترین مدت زمان گیلاس ها را در حجم بالا خشک کنند.

این شرکت مفتخر است که با فروش انواع دستگاه های خشک کن صنعتی و فروش انواع دستگاه های خشک کن خانگی خود را با کیفیت و قیمت مناسب، برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

تمامی ماشین آلات این شرکت گارانتی و دارای خدمات پس از فروش می باشند. این شرکت دستگاه های خشک کن صنعتی و نیمه صنعتی خانگی را تولید می کند و شما می توانید حجم زیادی گیلاس را در مدت زمان کم در آن خشک کنید.

 

5/5 - (2 امتیاز)
دیدگاه شما

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های ما در خبرنامه ما عضو شوید

شماره تماس : 02171057885

ایمیل : info@coheater.com

آدرس : آذربایجان غربی – ۵ کیلومتری جاده فسندوز (چهاربرج) روبروی cng هاتفی

بخش فروش ۸ تا ۲۱

بخش خدمات پس از فروش ۹ تا ۲۱

بخش پیگیری سفارش ۹ تا ۱۴

کلیه حقوق این سایت متعلق به کوهیتر می‌باشد.

طراحی و توسعه توسط داده رایا

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.