دستگاه خشک کن لواشک

دستگاه خشک کن لواشک ساز

لواشک محصولی است که در ایران دارای علاقمندان زیادی است. قبلا به شکل سنتی لواشک را درست می کردند و اما امروزه تولید این محصول چه به صورت صنعتی و یا سنتی در درون بسته بندی های جذاب و زیبا و همچنین بهداشتی قرار داده میشود. افراد زیادی برای تولید لواشک از دستگاه خشک کن لواشک ساز استفاده می کنند و معمولا برخی افراد از تولید این محصول به شکل خانگی درآمد خوبی نیز کسب خواهند کرد.

تولید لواشک به روش سنتی,دستگاه تولید لواشک،دستگاه خشک کن لواشک

تولید لواشک به روش سنتی

اگر می خواهید تولید این محصول را آغاز کنید ابتدا باید بدانید که می توانید از روش های زیادی برای این کار استفاده کنید. به این صورت که میتوانید از وان شستشو ساکن و یا ساده استفاده کنید. همچنین میتوانید از شستشوی اتوماتیک با گردش آب برای شستن میوه های مختلف استفاده کنید و سپس آنها را به لواشک های خوشمزه تبدیل کنید. اگر می خواهید روش صنعتی را انتخاب کنید نیاز به پخت صنعتی و دیگ های بخار است.

در مرحله پس از پخت میوه جات را له کنید و به صورتی که شبیه به مارمالاد شود و برای اینکار میتوانید از چرخ گوشت و یا هر وسیله ای که میوه ها را به خوبی له میکند استفاده کنید. برخی افراد از دستگاه های آب گیری نیز استفاده میکنند. بعد از اینکه میوه ها له شدند نوبت میرسد به صاف و یکنواخت کردن آنها، سینی را آماده کنید و لواشک ها را در آن پهن کرده سپس می توانید از روش سنتی و نور آفتاب استفادکرده و یا اینکه اگر در حجم بالا و برای شغل خود تولید لواشک را انجام میدهید، میتوانید از دستگاه خشک کن لواشک ساز استفاده کنید.

ادامه مطلب
طرز خشک کردن لیمو با دستگاه خشک کن

دستگاه خشک کن لواشک

کوچکترین دستگاه خشک کن لواشک ساز

افرادی که به شکل سنتی و یا صنعتی می خواهند به تولید لواشک بپردازند. ابتدا می توانند از خشک کن های کوچکتری برای این کار استفاده کنند. این خشک کن کوچک که به آن خشک کن مینی تک کابین نیز گفته میشود یک دستگاه خشک کن لواشک ساز است که در ابعاد 50 در 66 سانتی متری ساخته شده است. مثلا در صورتی که بخواهید شش و نیم متر لواشک تولید کنید این دستگاه خشک کن لواشک ساز میتواند گزینه بسیار خوبی برای کار شما باشد.

دستگاه خشک کن لواشک

نوع دستگاه خشک کن مینی تک کابین هم از نوع اتوماتیک است و هم از نوع دیجیتال که میتوان با آن محصولاتی مانند میوه ها و سبزی ها و لواشک را خشک کرد. این نوع دستگاه دارای عملکرد بسیار خوبی است و بسیار بهداشتی است.معمولا دستگاه خشک کن لواشک ضد زنگ است و همچنین تاییده وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو را دارد.

دستگاه خشک کن لواشک ساز صنعتی

تکنیک‌های خشک‌کردن سنتی با استفاده از خشک‌کن‌های الکتریکی با گردش هوای گرم، ناکارآمد و غیرقابل انعطاف هستند، که اغلب منجر به کیفیت پایین محصول می‌شود. یک راه‌حل خشک‌کننده مدرن و متغیر دما که از پمپ‌های حرارتی حلقه بسته برای رطوبت‌زدایی لواشک استفاده می‌کند. می‌تواند مزایای زیادی در کیفیت محصول داشته باشد و در عین حال مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

دستگاه خشک کن لواشک ساز صنعتی,دستگاه تولید لواشک،دستگاه خشک کن لواشک

کابینت خشک کن میوه با دمای متغیر مستقل

دستگاه لواشک خشک کن کابینتی برای خشک کردن لواشک در دسته های 15 تا 100 کیلوگرم ایده آل است. این آبگیر مواد غذایی از فناوری پمپ حرارتی برای دستیابی به راندمان بالا و حتی خشک کردن استفاده می کند. به لطف کنترل دمای متغیر خود می تواند انواع میوه ها و لواشک ها و حتی سبزیجات کم آب را کاملا خشک کند.

ادامه مطلب
طرز تهیه و خشک کردن گل محمدی با دستگاه خشک کن

دستگاه خشک کن، با استفاده از رابط صفحه نمایش لمسی بصری و ارگونومیک کار می‌کند و این واحد برای کار کردن فقط به یک منبع برق استاندارد 220 ولت نیاز دارد. اپراتور فقط باید سینی های غذای واحدها را با لواشک پر کند، سپس درجه حرارت و رطوبت مورد نظر را تنظیم کند و دستگاه به طور مداوم تا زمانی که پارامترهای مورد نیاز برآورده شود، کار می کند.

این عملیات خودکار نیاز به نظارت مداوم بر فرآیند خشک کردن لواشک را از بین می برد و خطر خشک شدن بیش از حد وجود ندارد. این نوع دستگاه خشک کن اجازه می دهد تا بالاترین کیفیت خشک کردن لواشک و انواع میوه جات را تجربه کنید.

 دستگاه خشک کن لواشک ساز چگونه کار میکند؟

میوه خشک میوه‌ای است که اکثریت آب اصلی آن به‌طور طبیعی، از طریق خشک‌کردن در آفتاب یا با استفاده از خشک‌کن‌های تخصصی یا دستگاه‌های آب‌گیری حذف شده است. میوه خشک دارای سنت طولانی استفاده از هزاره چهارم قبل از میلاد در بین النهرین است و به دلیل طعم شیرین، ارزش غذایی، و ماندگاری طولانی آن بسیار ارزشمند است. حال با استفاده از میوه هایی که در هر فصل وجود دارد می توان لواشک های بسیار خوشمزه درست کرد.

دستگاه خشک کن لواشک ساز با دمای بالا می تواند رطوبت سطح لواشک را خشک کرده و رنگ و طعم اصلی لواشک را حفظ شود. این دستگاه از فولاد ضد زنگ مرغوب ساخته شده است که ضد خوردگی و زیبا می باشد.

گتها دارای صفحه نمایش لمسی PLC برای تنظیم آسان دما و زمان برای درک دقیق بهترین حالت خشک کردن لواشک است. دستگاه لواشک خشک کن بهترین دستگاه برای مشاغل کوچک خانگی است که در جستجوی درآمد خوبی هستند و می خواهند در منزل خود کار کنند. کوهیتر در مورد این نوع دستگاه می تواند کمک زیادی به شما کند.

ادامه مطلب
تاثیر میوه خشک کن در سلامتی مغز

خرید دستگاه خشک کن لواشک ساز

این نوع دستگاه را می توانید از سایت کوهیتر ببینید، کارشناسان این سایت هر نوع سوالی در این مورد داشته باشید به شما کمک می کنند بهترین نوع دستگاه میوه خشک کن لواشک ساز را خریداری کنید. بنابراین در صورتی که تمایل به خرید داشتید، کوهیتر را فراموش نکنید. ما می توانیم بهترین ها را به شما معرفی کنیم.

کوچکترین دستگاه خشک کن لواشک ساز,دستگاه تولید لواشک،دستگاه خشک کن لواشک

دستگاه خشک کن لواشک ساز دارای سینی های بسیار متعددی است و شما می توانید انواع لواشک را که با میوه های متفاوت درست کرده اید، در سینی های جداگانه قرار دهید. از طرفی دستگاه خشک کن لواشک ساز با توجه به نوع و کارایی قیمت گذاری میشود.


امتیاز

دیدگاه شما

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های ما در خبرنامه ما عضو شوید

شماره تماس : 02171057885

ایمیل : info@coheater.com

آدرس : آذربایجان غربی – ۵ کیلومتری جاده فسندوز (چهاربرج) روبروی cng هاتفی

بخش فروش ۸ تا ۲۱

بخش خدمات پس از فروش ۹ تا ۲۱

بخش پیگیری سفارش ۹ تا ۱۴

کلیه حقوق این سایت متعلق به کوهیتر می‌باشد.

طراحی و توسعه توسط داده رایا

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.