بسته بندی مدرن میوه خشک

بسته بندی مدرن میوه خشک

امروزه بیشتر زنان کشور عزیزمان با فروش بسته بندی مدرن میوه خشک، تجارت عالی برای خود به پا کرده اند. البته فروش میوه خشک از زمان های قدیم بین مردم ما رایج بود، اما امروزه با دستگاه میوه خشک کن، نه تنها کار بسیاری از تولید کنندگان راحت شده بلکه میزان رشد کارها افزایش یافته است.

اگر شما هم در تجارت میوه خشک هستید، باید همیشه به فکر تهیه ی بسته بندی مدرن میوه خشک باشید. بهترین بسته بندی میوه خشک باید طوری باشد که محصولات را از آسیب های بیرونی، انواع آلودگی ها و رطوبت حفظ نماید. برای تهیه ی انواع بسته ها می توانید از برند کوهیتر خرید نمایید.

برای شناخت بهتر بسته بندی میوه خشک، در این مقاله به ویژگی های آن می پردازیم.

 

 

چرا بسته بندی میوه خشک مهم است؟

میوه خشک از جمله تنقلات پرطرفدار و پر مصرف  برای همه است. با توجه به تقاضای زیاد برای این محصول، تعداد زیادی شرکت در بازار وجود دارد که به خرید و فروش میوه خشک مشغول هستند. بسیاری از شرکت ها میوه خشک را با نام تجاری خود بسته بندی می کنند و محصولات بسته بندی را از طریق زنجیره های خرده فروشی و عمده فروشان به فروش می رسانند.

بسته بندی میوه خشک اغلب در کارگاه تولیدی، خانه از طریق تاسیسات تولیدی شرکت های بسته بندی تخصصی  یا نیروهای ماهر انجام می شود. در هر صورت، وظیفه اصلی بسته بندی مناسب و کارآمد میوه خشک برای حفظ یکپارچگی محصولات است.

بسته بندی میوه خشک بدون تجهیزات بسته بندی با تکنولوژی بالا غیرممکن است که اندازه گیری دقیق وزن تنظیم شده برای هر قسمت از میوه خشک را فراهم می کند. استفاده از ماشین‌

های تمام اتوماتیک به شما این امکان را می‌دهد که مهره‌ها را بدون آسیب یا اتلاف در بسته پر کنید، که این امر عدم رد شدن و به حداقل رساندن هزینه‌های تولید را تضمین می‌کند. 

هر چه بسته بندی شما شیک تر باشد، مشتری بیشتری جلب می کند. برای نگهداری محصول نیز باید بسته بندی عاری از درز باشد و در مقابل آب مقاوم باشد.

 

نکات بسته بندی میوه خشک
نکات بسته بندی میوه خشک

برای بسته بندی میوه خشک به چه نکاتی دقت کنیم؟

بسته بندی محصولات از اصلی ترین بخش های تولید و فروش هر نوع محصولاتی است. برای انتخاب بسته بندی باید به زیبایی، تمیز بودن، عاری از هر گونه مشکلات و کیفیت بالا بودن آن توجه کنید. هر چه بیشتر برای بسته بندی سرمایه گذاری کنید، فروش شما بیشتر می شود.

برای بسته بندی هر محصولی باید به زیبایی ظاهر توجه ویژه کنید. در واقع بسته بندی زیبا نوعی تبلیغ برای محصول شماست. برای بسته بندی لگوی برند خود را حتما درج نمایید تا از دیگر مارک ها متمایز شوید. سعی کنید از ظروفی که ماندگاری بالا دارند استفاده کنید تا مشتری با هر با استفاده آن به طعم بی نظیر محصولات شما فکر کند.

برای بسته بندی میوه خشک به نکات زیر توجه کنید:

  •         بسته بندی شما باید عاری از هر گونه آسیب باشد تا مانع از اکسیداسیون محصولات شود و یا در طی حمل و نقل به محصول شما صدمه ای وارد نشد.
  •         همیشه سعی کنید از بسته بندی های نو و شیک استفاده کنید تا آلودگی وارد بسته نشود.
  •         بسته بندی شما باید در مقابل رطوبت عایق باشد. از طرفی سعی کنید از بسته هایی که در مقابل نور خورشید مقاوم هستند، استفاده کنید.
انواع بسته بندی مدرن میوه خشک
انواع بسته بندی مدرن میوه خشک

انواع بسته بندی مدرن میوه خشک

میوه خشک همان طور که از نامش پیداست، تنقلات خشک و بدون چربی است. برای بسته بندی این محصولات می توان از انواع جنس بسته بندی استفاده کرد. امروزه برای بسته بندی مدرن میوه خشک از کارتن، انواع کیسه های پلاستیکی و ظروف استفاده می شود.

 

ادامه مطلب
طرز خشک کردن تمشک

بسته بندی میوه خشک پلاستیکی

این نوع بسته بندی بیشتر برای محصولاتی که فله ای عرضه می شود، مناسب است. شکل، نوع و ضخامت پلاستیک بسته به درخواست شما متغیر است. بیشتر مردم بسته بندی پلاستیک را به بسته بندی کارتن یا مقوایی ترجیح می دهند؛ زیرا نه تنها مقرون به صرفه تر است بلکه مقاومت بالاتری نسبت به جعبه مقوایی دارد.

توجه کنید که این بسته بندی ها نسبت به نور خورشید مقاوم نیستند. از این رو از گذاشتن این بسته ها در مقابل نور خورشید یا دما بالا خودداری کنید.

 

بسته بندی میوه خشک با کاغذ (مقوایی)

بسته بندی کاغذی در انواع شکل ها برای هر نوع محصولی تولید می شود. برای این بسته بندی رنگ های مختلفی در  سایت کوهیتر موجود است. کاغذ بسته بندی مدرن میوه خشک با وجود مواد اولیه کاغذی، بسیار مقاوم است و برای مصارف دیگری همچون بسته بندی ادویه و آجیل ها نیز کاربرد دارد.

امروزه طرح های بسیار جذابی برای بسته بندی مقوایی تولید می شود. این نوع بسته بندی در برابر انواع آلودگی ها، دما و نور خورشید مقاوم است اما در برابر آب مقاومت کافی ندارد.

بسته بندی میوه خشک ظروف

با گذشت زمان، طرح ها و مدل های بسته بندی میوه خشک تغییر کرده است. امروزه از ظروف شیشه ای و پلی کریستالی زیبایی برای بسته بندی میوه خشک استفاده می شود. این ظروف مقاومت خوبی دارند و نمای محصولات را نشان می دهد. این بسته بندی در برابر آب، دما و رطوبت مقاوم است.

قیمت این بسته بندی در مقابل دیگر جنس بسته بندی ها بیشتر است. دیگر عیب این ظروف احتمال شکستگی آنها است.

 

بسته بندی  قوطی فلزی

قوطی فلزی برای بسیاری از محصولات از جمله میوه خشک استفاده می شود. قوطی فلزی گران ترین نوع بسته بندی است اما با این حساب مقاومت بالایی در برابر شکنندگی، آب، اکسیداسیون، نور، دما و… دارد.

این بسته بندی ها نه تنها جذابیت خاص به محصول شما می دهد، بلکه قابل استفاده برای مدت ها است. با توجه به قیمت بالا این بسته بندی ها بیشتر برای بازارهای بین المللی و صادرات خارج از کشور کاربرد دارد.

 

بسته بندی جذاب میوه خشک
بسته بندی جذاب میوه خشک

جمع بندی

همانطور که در این مقاله خواندیم نقش بسته بندی مدرن میوه خشک برای افزایش فروش بسیار بالاست. اگر بسته بندی شیک برای محصولات خود داشته باشید، شانس فروش محصولات شما بیشتر می شود.

برای انتخاب جنس بسته بندی خود سعی کنید از بسته های زیبا و با کیفیت را انتخاب نمایید تا محصولات خود را از هر گونه آلودگی، رطوبت و آسیب ها جلوگیری کنید. برای تهیه انواع بسته بندی مدرن می توانید از شرکت کوهیتر تهیه نمایید. این برند نه تنها قیمت بسیار مناسب برای تمام محصولات خود دارد بلکه طرح های بسیار خاص را می تواند برای شما ارسال کند.

امتیاز

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  1. شکوفه پورفتح اله گفت:

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم که آمزشهم دارید

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های ما در خبرنامه ما عضو شوید

شماره تماس : 02171057885

ایمیل : info@coheater.com

آدرس : آذربایجان غربی – ۵ کیلومتری جاده فسندوز (چهاربرج) روبروی cng هاتفی

بخش فروش ۸ تا ۲۱

بخش خدمات پس از فروش ۹ تا ۲۱

بخش پیگیری سفارش ۹ تا ۱۴

کلیه حقوق این سایت متعلق به کوهیتر می‌باشد.

طراحی و توسعه توسط داده رایا

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.