کسب درآمد با دستگاه خشک کن

امروزه بدلیل شرایط اقتصادی کشور و افزایش هزینه ها، بیشتر افراد به فکر راه اندازی شغل دوم و افزایش درامد خود هستند . مشاغل خانگی یکی از پرطرفدارترین و سودآورترین مشاغل حال حاظر میباشد که در سایر کشور ها نیز رو به رشد است و افراد بیشتر به این نوع مشاغل روی آورده اند.
خشک کردن میوه با استفاده از دستگاه خشک کن میوه یکی از روش های کسب درآمد هم در خانه و هم در کارگاهای بزرگ صنعتی می باشد.

کشور ایران بدلیل موقعیت جفرافیایی و چهار فصل بودن، دارای انواع میوه ها ، سبزیجات ، حبوبات و… می باشد که این یک مزیت و فرصت بسیار عالی برای شروع کسب و کار با دستگاه های خشک کن میوه و سبزی می باشد.
دستگاه های خشک کن میوه در انواع مختلفی و با ابعاد و ظرفیت های متفاوتی طراحی و تولید می شود که با توجه به نیاز خود می توانید مناسبترین دستگاه را برای شروع انتخاب کنید همچنین دستگاه های میوه خشک کن، دارای سه نوع سوخت مصرفی گازی ، برقی و گازوئیلی می باشند.

کسب درامد با دستگاه خشک کن میوه

میوه خشک از آن دسته خوراکی‌ هایی است که افراد زیادی به آن علاقه دارند؛ به همین دلیل برخی از افراد به فکر کسب درآمد از این صنعت افتادند و در ابتدا از دستگاه میوه خشک کن خانگی شروع کردند و به مرور با خرید دستگاه‌ های میوه خشک کن‌ صنعتی و بزرگ کسب و کارشان را گسترش دادند.

 

کسب درامد با دستگاه خشک کن

 

همیشه میوه خشک مورد پسند و بهترین میان وعده برای همه بوده است. و نیز بازار خوبی برای آنهایی که دراین کسب و کار هستند به وجود آورده است. به گونه ای که افراد زیادی به این شغل رغبت و علاقه پیدا کرده اند و حالا به فکر کسب در آمد از این راه هستند. اگر شما به فکر یک شغل و حرفه ای هستید که بتوانید روز به روز آن را گسترش دهید، می توانید با خرید یک دستگاه خشک کن میوه از سایت کوهیتر، و استفاده از آن دستگاه پا به این عرصه بگذارید.

ادامه مطلب
طرز خشک کردن آلوئه ورا

نکته! شاید برخی تصور کنند که دستگاه های خشک کن تنها برای خشک کردن میوه و سبزی کاربرد دارند. یا برای هر محصول خاص باید یک دستگاه با ویژگی های خاص سفارش داد. اما بهتر است بدانید از دستگاه های خشک کن می توان برای محصولات مختلفی استفاده کرد.

نکات مهمی که قبل از شروع کسب و کار با دستگاه خشک کن میوه بدانید

برای اینکه بتوانید با دستگاه خشک کن کسب درامد کنید، ابتدا باید نکات مهمی را بدانید. این نکات مهم اعم از انواع دستگاه میوه خشک کن، نوع سوخت مصرفی و هزینه هایی که باید مصرف کنید هستند.

نکته دیگری که بسیار مهم است شناخت بازار هدف شما است که باید از آن آگاه باشید و بدانید که با کدام بازار در تعامل باشید.

کسب درامد با دستگاه خشک کن

 

تجهیزات مورد نیاز خشک کردن میوه

۱- دستگاه میوه خشک کن

۲- اسلایسر

۳- هسته گیر

۴-دستگاه بسته بندی

دستگاه میوه خشک کن گازی

یکی از انواع دستگاه‌ های میوه خشک کن، میوه خشک کن‌ های گازی هستند که انرژی مورد نیاز آن‌ ها از طریق گاز، تأمین می‌ شود. یکی از ویژگی‌ های بارز دستگاه‌ های میوه خشک کن گازی، مصرف سوخت پایین در ابعاد بزرگ است که در کسب و کار خانگی و کارگاهی کاملا مقرون به صرفه می باشد.

نکته! نکته قابل توجه در خصوص انواع دستگاه میوه خشک کن گازی و برقی این است که از هر دو می‌ توان به عنوان میوه خشک کن خانگی استفاده نمود. همچنین به دلیل اینکه منبع گرمایش در هر دو مدل برقی و گازی با قسمتی که محصول قرار می گیرد جداگانه می باشد کیفیت محصول خشک شده در هر دو مدل یکسان می باشد.

 

کسب درامد با دستگاه خشک کن

 

دستگاه میوه خشک کن برقی

انواع دستگاه میوه خشک کن برقی در اشکال مختلفی اعم از بیضی، مستطیلی، گرد و … تولید می‌ شوند.

ادامه مطلب
فواید میگو خشک شده و طرز تهیه آن با دستگاه خشک کن میگو و ماهی

نکته! نکته قابل توجه در خصوص این دستگاه‌ های میوه خشک کن، ابعاد کوچک آن‌ هاست، همین امر هم سبب شده تا المنت کوچکتری در دستگاه قرار گیرد و میزان برق مصرفی آن‌ ها تا حد زیادی، کاهش یابد.

ویژگی های مهم دستگاه خشک کن

تمامی دستگاه های خشک کن، فارغ از نوع و ظرفیت آن باید دارای ویژگی هایی باشند و نداشتن یا ضعف در آن ها باعث عملکرد ضعیف یا نادرست دستگاه می شود.

  1. دستگاه میوه خشک کن باید محصولات مختلف را به صورت کاملا یکدست خشک کند.
  2. میزان سوخت مصرفی دستگاه مهم است.
  3. وجود سنسورهای رطوبت و دما نیز برای بررسی دمای کابین و رطوبت محصول نیاز است.
  4. تخلیه دقیق و خودکار رطوبت دستگاه برای جلوگیری از تغییر رنگ و سیاه شدن محصول.
  5. داشتن گارانتی و خدمات شرکت سازنده
برای مطالعه مقاله طرز درست کردن چیپس میوه کلیک کنید

 

نکات مهم در انتخاب دستگاه خشک کن

  1.  ظرفیت دستگاه میوه خشک کن
  2.  برقی یا گازی
  3.  جنس بدنه
  4.  جنس سینی
  5.  خدمات پس از فروش

خرید و فروش دستگاه خشک کن میوه کوهیتر

گروه تولیدی کوهیتر یکی از گروه های صنعتی می باشد که در زمینه تولید انواع دستگاه خشک کن نیمه صنعتی، صنعتی و خانگی فعال است و سعی کرده است. آنها را با سایز ها و ابعاد مختلف روانه بازار کند. انواع دستگاه میوه خشک کن که دارای ابعاد بزرگ تر، سینی ها و کابین های بیشتری هستند، مورد استفاده کارگاه های صنعتی و دستگاه هایی با ابعاد کوچکتر (دستگاه های خشک کن خانگی) مورد استفاده کارگاه های نیمه صنعتی و خانگی قرار می گیرند.

چرا دستگاه های تولید کوهیتر؟

افراد می توانند انواع دستگاه های خشک کن صنعتی و یا نیمه صنعتی و خانگی مورد نظر خود را با ابعاد مختلف از گروه تولیدی کوهیتر خریداری کنند. انواع دستگاه خشک کن میوه کوهیتر دارای ابعاد مختلف با تعداد کابین ها و سینی های متفاوت هستند. این گروه به تولید دستگاه هایی با یک کابین تا هشت کابین مشغول هستند.

ادامه مطلب
طرز تهیه و خشک کردن توت فرنگی با دستگاه خشک کن

انواع دستگاه های کوهیتر هوشمند می باشند و مجهز به دکمه های stop و start و همچنین لامپ هایی که محیط داخلی دستگاه را روشن می کنند. و  با روشن شدن خود خشک بودن میوه ها را اعلام می کنند، می باشند.

دستگاه خشک کن d800gt،کسب درامد با دستگاه خشک کن

انواع دستگاه میوه خشک کن دارای وزن های مختلفی هستند و با داشتن تایرهای مختلف امکان جا به جایی راحت تر آنها را به افراد می دهند. سوخت مصرفی انواع دستگاه های خشک کن تولید شده توسط این گروه تولیدی از نوع گاز، برق و گازوئیل می باشند.

قابل ذکر است که میزان مصرف سوخت دستگاه های کوهیتر نسبت به دستگاه های خشک کن دیگر برند ها کمتر می باشد. جنس کابین ها و سینی های این دستگاه ها همگی از گالوانیزه می باشند، گالوانیزه می تواند به خوبی حرارت را در خود حفظ کند و ماندگاری بالاتری داشته باشد.

قیمت دستگاه های گروه تولیدی کوهیتر

گروه های تولیدی زیادی در بازار به تولید دستگاه میوه خشک کن مشغول هستند. اما تنوع دستگاه ها و کیفیت عملکرد آنها می توانند بر قیمت دستگاه خشک کن تاثیرگذار باشند. در این میان نوع سوخت نیز می تواند به خوبی بر قیمت این دستگاه ها تاثیر بگذارد، زیرا میزان مصرف سوخت آنها با هم متفاوت می باشد.

دستگاه خشک کن خانگی d60e،کسب درامد با دستگاه خشک کن

تعداد کابین، هوشمند بودن دستگاه، تعداد فن ها، جنس بدنه دستگاه و … نیز می تواند قیمت این دستگاه ها را بالا و پایین بیاورد. گروه تولیدی کوهیتر با تنوعی که در محصولات خود دارد در زمینه فروش دستگاه خشک کن فعال است و توانسته است توجه بسیاری از خریداران را جلب کند. این گروه تولیدی سعی کرده است، انواع دستگاه میوه خشک کن را با امکانات برتر و همچنین با مناسب ترین قیمت ها در اختیار خریداران قرار دهد.

امتیاز
دیدگاه شما

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های ما در خبرنامه ما عضو شوید

هفت روز هفته، از ساعت ۹ تا ۲۱ پاسخگوی شما هستیم.

شماره تماس : 02171057885

ایمیل : info@coheater.com

آدرس : آذربایجان غربی – ۵ کیلومتری جاده فسندوز (چهاربرج) روبروی cng هاتفی

کلیه حقوق این سایت متعلق به کوهیتر می‌باشد.

طراحی و توسعه توسط داده رایا

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.