راهنمای خرید مورد دستگاه پرکن ادویه جات

دستگاه پرکن ادویه جات

دستگاه پرکن ادویه جات نوعی دستگاه هست که در کارخانجات صنایع غذایی و یا شیمیایی از آن استفاده می شود. این دستگاه مواد پودری را در داخل ظرف های مخصوص پر می کند. از آنجایی که تولیدات عمده، نیاز به سرعت و دقت بالایی دارد دستگاه پرکن ادویه جات این امکان را می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن، مواد پودری مختلفی را در ظرف مخصوص تخلیه شود.

از جمله موادی که  با استفاده از این دستگاه می توان آنها را در ظرف های مختلف تخلیه کرد می توان به قهوه، ادویه، انواع حبوبات، نسکافه، انواع خشکبار و غیره اشاره کرد. این مواد غذایی بدون کمترین خطا و در سریعترین زمان ممکن در داخل ظروف پت، پلاستیکی، کیسه و یا هر چیز دیگری تخلیه می شوند و پس از بسته بندی در بازار توزیع می شوند. در این مقاله از کوهیتر راهنمای خرید مورد دستگاه پرکن ادویه جات را برای شما آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

راهنمای خرید مورد دستگاه پرکن ادویه جات

دستگاه پرکن ادویه جات

همانطور که در بالا هم به آن اشاره کردیم، دستگاه پرکن ادویه جات یکی از دستگاه های مورد نیاز برای کارخانجات تولید ادویه و انواع مواد غذایی پودر مانند می باشد. دستگاه های پر کننده ادویه جات یا به صورت دستی هستند، یا به صورت خودکار .دستگاه های پر کننده ادویه جات دستی، از دستگاه های خودکار کوچک هستند و قیمت پایین تری نیز دارند، اما برای کارخانجات ادویه جات پیشنهاد نمی شوند و بییشتر در منازل و مغازه ها کاربرد دارد. مادر این مقالهِ، به راهنمای خرید انواع خودکار این دستگاه ها پرداخته ایم.

ادامه مطلب
خشک کردن میوه و سبزی با خشک کن خورشیدی (solar dryer)

دستگاه های پر کننده ادویه جات خودکار، دارای تکنولوژی های پیشرفته تری هستند و برای تولید ادویه جات در تعداد بالا و در صنعت کاربرد دارند. این دستگاه ها شامل پمپ های ضد زنگ با قابلیت تنظیم دقیق و چشمی های الکترونیکی برای پرکردن بطری ها با حجم های مختلف می باشند.

قبل از خرید دستگاه پر کننده ادویه جات، شما باید ابتدا به انواع مختلف دستگاه ها و ویژگی های آنها آشنا شوید. این اطلاعات می تواند شامل خصوصیات فنی (به عنوان مثال، قطر لوله ها، حداکثر سرعت پر کردن، حداکثر حجم پر کردن)، مشخصات برق (ولتاژ، فرکانس) و نیازهای زمینه کار (اندازه، فضا، وزن، توان مصرفی) و… باشد.

به هنگام خرید دستگاه ادویه پر کن، به چه مواردی توجه کنیم؟

شما باید به هنگام خرید دستگاه پرکن ادویه جات به موارد مختلفی توجه کنید. شما ابتدا باید با توجه به ظرفیت کسب و کار خود و میزان تولید تان،  دستگاه را انتخاب کنید. برخی از دستگاه‌ ها سرعت بسته بندی پایین تر و برخی سرعت بسته بندی بالاتری دارد. اگر در تعداد بالا محصولی را تولید می کنید، بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که در یک دقیقه تعداد بالایی از ظروف را پر می کند.

همچنین دقت دستگاه‌ های پر کن ادویه جات  متفاوت است. برخی از دستگاه‌ ها با دقت ۵ گرم  و برخی با دقت ۵۰۰ گرم می توانند انواع ادویه جات و پودر ها را در ظروف پر کنند. بنابراین اگر محصولات شما  در ظرف های کوچکتری توزیع می شود، بهتر است دستگاهی را تهیه کنید که دقت آنها برای پر کردن ادویه جات بالا تر باشد و حجم کمی از ادویه را با دقت بالایی در ظرف مورد نظر شما تخلیه کند.

ادامه مطلب
میوه خشک کن گازی یا برقی

دستگاه پرکن ادویه جات

در وهله بعدی بهتر است دستگاه هایی را انتخاب کنید که هم مواد پودری و هم مواد دانه درشت را به راحتی بتواند داخل ظروف مختلف پر کند تا بتوانید با یک تیر چند نشان بزنید. در نهایت یکی از نکات مهم در خرید دستگاه پر کننده ادویه جات، کیفیت ساخت و قابل اعتماد بودن برند دستگاه است. بهتر است دستگاهی با برند معروف و مورد تأیید بیشتر صنعتگران را انتخاب کنید و قبل از خرید حتما نظرات کاربران و مشتریان دیگر را بررسی کنید.

دستگاه ادویه پرکن چگونه کار می کند؟

دستگاه های پرکن معمولاً دارای یک چشمی دیجیتال می باشد که می تواند حضور ظرف های مختلف را در محل مخصوص تخلیه ادویه تشخیص دهد. بنابراین شما باید قبل از استفاده از دستگاه باید میزان وزن ادویه ای که می خواهید در داخل ظروف تخلیه شود را تعیین می کنید و این سنسور به صورت اتوماتیک محل ظرف را تشخیص داده و ادویه را داخل ظرف (به اندازه وزنی که شما تعیین کرده اید) پر می کند. وجود این سنسور باعث می شود که دستگاه ادویه پرکن کاملاً دقیق و بدون کوچک ترین خطایی، ادویه جات را در ظروف مورد نظر شما تخلیه و بسته بندی کند.

چرا دستگاه پر کن ادویه در صنعت مهم است؟

استفاده از دستگاه پر کننده ادویه جات در صنعت غذایی، به دلیل بسته بندی دقیق برای تولیدات ادویه جات، بسیار مهم است.

همچنین، استفاده از دستگاه پر کننده ادویه جات در صنایع غذایی، باعث کاهش زمان پرکردن بطری ها، کاهش هدر رفت مواد اولیه و افزایش بهداشت مواد غذایی می شود. این دستگاه ها به صنعت گران اجازه می دهند تا ادویه جات را به صورت دقیق و روان، در بطری های با اندازه های مختلف پر کنند و آن را به بازار عرضه نمایند.

ادامه مطلب
طرز خشک کردن سبزی های خانگی

راهنمای خرید مورد دستگاه پرکن ادویه جات

سخن پایانی

مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم، می توانید برای خرید یک دستگاه ادویه پرکن مناسب برای کسب و کارتان بسیار مفید باشد. این دستگاه ها یکی از به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا هستند که استفاده از آنها می تواند به شدت سرعت تولید شما را بالا ببرد و کسب و کار شما را رونق ببخشد. اگر قصد خرید این دستگاه را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

امتیاز

دیدگاه شما

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های ما در خبرنامه ما عضو شوید

هفت روز هفته، از ساعت ۹ تا ۲۱ پاسخگوی شما هستیم.

شماره تماس : 02171057885

ایمیل : info@coheater.com

آدرس : آذربایجان غربی – ۵ کیلومتری جاده فسندوز (چهاربرج) روبروی cng هاتفی

کلیه حقوق این سایت متعلق به کوهیتر می‌باشد.

طراحی و توسعه توسط داده رایا

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.