بهترین شهر برای خرید خشکبار

بهترین شهر برای خرید خوشکبار

اصطلاح میوه های خشک و آجیل مترادف به نظر می رسد. با این حال، تفاوت کمی بین این دو وجود دارد. به عبارت ساده، آجیل به عنوان میوه خشک نیز شناخته می شود.

در مقابل، میوه های طبیعی که به صورت مصنوعی یا طبیعی خشک شده اند، به عنوان میوه های خشک شناخته می شوند. به عنوان مثال، انجیر خشک، زردآلو خشک، گیلاس خشک، انبه خشک و بسیاری دیگر به عنوان میوه های خشک در نظر گرفته می شوند. کیوی کم آب، موز، سیب و … نیز به عنوان میوه های خشک شناخته می شوند. بنابراین، سوال این است که بهترین و سالم ‌ترین گزینه کدام است؟ میوه های خشک و آجیل هر دو فواید بسیاری برای سلامتی خود دارند.

آجیل و میوه های خشک ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند، اما به طور ترکیبی در مواد غذایی و دستور العمل هایی مانند کیک، کلوچه، آب نبات، مربا و غیره استفاده می شوند.

فواید آجیل یا میوه خشک

فواید آجیل یا میوه خشک

آجیل یا میوه های خشک منبع خوبی از ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین ها و همچنین چربی های سالم هستند. از سوی دیگر، آنها همچنین حاوی سطح بالایی از چربی های اشباع و ارزش کالری بالایی هستند. به همین دلیل مصرف آن ها باید در حد اعتدال باشد. مصرف آجیل همچنین برای کسانی که سعی در کاهش چربی یا کاهش وزن دارند و افرادی که بیماری های قلبی را تجربه می کنند باید محدود شود.

معمولاً آجیل با یک پوسته بیرونی صاف و سخت همراه است که برای دسترسی به دانه باید آن را بشکنید. دانه قسمتی است که خوراکی است و در رژیم غذایی انسان مورد استفاده قرار می گیرد. این را می توان به صورت خام مصرف کرد، می توان آن را برشته کرد یا به سالاد و غذاهای طعم دهنده اضافه کرد. آجیل می تواند روغن تراوش کند اما آب ندارد.

ادامه مطلب
خشک کردن چغندر قرمز با دستگاه خشک کن

برای سالم ‌تر کردن آجیل ‌ها، باید صبح روز بعد قبل از مصرف آن‌ها را در آب غوطه‌ ور کنید. انجام این کار کمک زیادی به کاهش تعداد چربی های اشباع شده در آنها می کند. در مقایسه با آجیل، میوه های خشک سرشار از قند هستند. در نتیجه، مصرف آنها باید برای بیماران دیابتی، مراقب وزن یا مراقب، بیماران قلبی و کسانی که از سنگ کیسه صفرا و همچنین فشار خون بالا رنج می برند محدود شود. متخصص توصیه می کند از میوه های خشک و آجیل استفاده نکنید زیرا قند ندارند و منبع اسیدهای چرب هستند. میوه های خشک می تواند برای ورزشکاران و بیماران کم خون مفید باشد.

میوه های خشک مانند میوه های تازه دارای مواد معدنی و ویتامین هستند. با این حال، آنها فاقد محتوای آب هستند. علاوه بر این، میوه های خشک نیز سرشار از آنتی اکسیدان هستند و به همین دلیل به تقویت یا تقویت ایمنی کمک می کنند. مصرف میوه های خشک فواید سلامتی مختلفی دارد:

میوه های خشک ممکن است به پیشگیری از دیابت و بهبود علائم آن کمک کنند.

اگر سیستم ایمنی بدن شما نیاز به تقویت دارد، میوه های خشک یکی از بهترین موادی هستند که می توانید به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

به دلیل داشتن آنتی اکسیدان قوی به مبارزه با افسردگی و اضطراب کمک می کند.

وجود فیبر در میوه های خشک به بهبود هضم کمک می کند.

نکاتی برای خرید آجیل و خشکبار

نکاتی برای خرید آجیل و خشکبار

هم در مورد آجیل و هم با خشکبار، باید نگاهی به اجزای آن در مورد آجیل و خشکبار بسته بندی کنید. باید از آجیل هایی که به طور مصنوعی نمک زده، شیرین یا خشک شده اند، اجتناب کنید.

ادامه مطلب
چگونه یک تجارت میوه خشک راه اندازی کنیم؟

همچنین، شما همچنین باید از خرید میوه های خشکی که قند آنها به عنوان جزء ذکر شده است خودداری کنید. میوه های خشک به طور طبیعی شیرین هستند و شیرین کننده های مصنوعی بدون هیچ گونه تغذیه اضافی کالری اضافه می کنند.

انواع آجیل و میوه خشک

انواع آجیل و میوه خشک:

بادام

گردو

پسته

کشمش

دانه بادام هندی

خرما

انجیر خشک

فندق

توت خشک

بادام زمینی

سیب خشک

و غیره.

بهترین شهر برای خرید خشکبار

بهترین شهر برای خرید خشکبار

مکان مناسب و حتی شهر مناسب برای خرید خشکبار قسمت شمالغرب کشور ایران می باشد. غنی بودن میوه تازه و طبیعی و در کنار آن وجود آجیل باعث شده کارخانجات زیادی در این منطقه برای فرآوری خشکبار شکل بگیرد که با دستگاه های پیشرفته توانسته اند تولید انبوهی را در این زمینه داشته باشند . به عنوان مثال در شهر تبریز نیازی نیست خشکبار را از سوپر مارکت ها تهیه کنید شما با چرخیدن در شهر می توانید مغازه های لوکس زیادی را برای خرید خود پیدا کنید که قدمت زیادی دارند.


امتیاز

دیدگاه شما

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های ما در خبرنامه ما عضو شوید

هفت روز هفته، از ساعت ۹ تا ۲۱ پاسخگوی شما هستیم.

شماره تماس : 02171057885

ایمیل : info@coheater.com

آدرس : آذربایجان غربی – ۵ کیلومتری جاده فسندوز (چهاربرج) روبروی cng هاتفی

کلیه حقوق این سایت متعلق به کوهیتر می‌باشد.

طراحی و توسعه توسط داده رایا

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.