اسلایسر مناسب کسب و کار شما

اگر به دستگاه برش میوه و سبزی نیاز دارید که بتواند صدها برش در دقیقه تولید کند، کوهیتر می تواند به شما کمک کند تا بهترین راه حل را برای خود پیدا کنید. دستگاه های اسلایسر مناسب کسب و کار شما کوهیتر هویج، چغندر، کاهو، خیار، پیاز، سیب زمینی، پنیر، سیب، انواع میوه ها و سبزیجات را بر اساس نیازهای تولیدی شما برش داده و خرد می کنند.

 

برای یافتن دستگاه مناسب برای رستوران ، سوپرمارکت، غذاخوری، نیازهای تولید و پردازش با ما تماس بگیرید. در صورت نیاز، ما ماشین های الکتریکی سفارشی را برای برش محصولات خاص، سبزیجات یا میوه ها، برای اندازه های مختلف محصولات نهایی می سازیم. ما بهترین گزینه تجهیزات با کارایی بالا را برای مصارف صنعتی انتخاب خواهیم کرد.

اسلایسر کسب و کار شما

کاتالوگ برش صنعتی

تجهیزات کوهیتر به شما امکان می دهد تقریباً همه انواع غذاها، سبزیجات و میوه ها را پردازش کنید. بهترین دستگاه های برش برقی تجاری ما، عالی برای برش، خرد کردن و برش دادن سبزیجات، میوه ها و سایر محصولات.

 

ماشین پردازش مواد غذایی

یک غذاساز فوق العاده قدرتمند و در عین حال جمع و جور که می توان از آن برای خرد کردن، برش دادن و رنده کردن میوه ها و سبزیجات مختلف به طور موثر و موثر استفاده کرد.

بهترین دستگاه برای مشاغل کوچک: کافه، رستوران، تحویل غذا

ایده آل برای برش. سبزیجات، میوه ها، پنیر، قارچ، کلم،

 

دستگاه پردازش سبزیجات

این یک دستگاه پردازش سبزیجات بسیار قدرتمند است که فضای فشرده ای را اشغال می کند و حداکثر کارایی را ارائه می دهد.

رستوران ها و زنجیره های تحویل غذا، غذاخوری های بزرگ، شرکت های فرآوری سبزیجات برای استفاده از این دستگاه مناسب است.

ادامه مطلب
طرز خشک کردن خرما با دستگاه خشک کن

ایده آل برای برش. سبزیجات، میوه ها، قارچ ها، کلم ها،

اسلایسر کسب و کار شما

دستگاه برش سیب

این دستگاه برای تمیز کردن سیب و برش طراحی شده است. پس از برش و برداشتن هسته، سیب ها روی تسمه نقاله می روند. برای دستیابی به خروجی دو اپراتور داشته باشید  یکی سیب تازه می آورد و دیگری برش های سیب را تحویل می دهد.

چه کسی مناسب است: کافه، رستوران، تحویل غذای تازه، غذاخوری.

ایده آل برای برش: سیب

 

دستگاه برش تسمه

این دستگاه برش سبزیجات چند منظوره با کارایی بالا و کارایی بالا است که می تواند میوه ها و سبزیجات را به صورت نواری یا ورقه ای برش دهد. اندازه برش را می توان با توجه به استانداردهای ایمنی مواد غذایی تنظیم کرد.

چه کسی مناسب است: رستوران ها و رستوران های زنجیره ای تحویل غذا، هتل های زنجیره ای، غذاخوری های بزرگ، شرکت های فرآوری سبزیجات و میوه ها

ایده آل برای برش: سبزیجات، میوه ها، قارچ

دستگاه های برش برقی صنعتی که می توانند تجارت را بهتر کنند:

تجهیزات کوهیتر به شما امکان می دهد تقریباً همه انواع سبزیجات و میوه ها را پردازش کنید: سیب زمینی، هویج، پیاز، برگ کاهو، کلم، چغندر، خیار، ذرت شیرین، سیب، انبه، پرتقال و غیره. علاوه بر این، می توانید از دیسک های مخصوص برای رنده کردن استفاده کنید. هر نوع پنیر، سبزیجات برش دهید .

 

ما به تولیدکنندگان غذا کمک می کنیم تا فرآیندهای خود را مدرن و بهبود بخشند. ماشین‌هایی که ما می‌سازیم می‌توانند کسب‌وکار را بهتر کنند کارآمدتر و سودآورتر شوند و اسلایسر متناسب با کسب و کار شما باشد. به عنوان مثال، مزایای تولید شما:

ادامه مطلب
دستگاه خشک کن لیمو عمانی و طرز تهیه آن

صرفه جویی در فضا

افزایش کارایی

کاهش نیروی انسانی

افزایش زمان کار

افزایش بازگشت سرمایه

خطرات سلامتی را کاهش دهید

تولید گرما را کاهش دهید

اسلایسر کسب و کار شما

برش دهنده های صنعتی برای کاربردهای مختلف

تجهیزات برش غذا برای همه کاربردها و طیف گسترده ای از دیسک ها برای انواع مختلف محصولات نهایی! ما دیسک هایی را برای برش، رنده کردن، خرد کردن، خرد کردن، سیب زمینی سرخ کرده، خرد کردن با کیفیت کامل برش در حداقل زمان تولید می کنیم. با بهترین اسلایسرهای سازنده کوهیتر در چندین ساعت کاری در روز صرفه جویی کنید.

دستگاه های برش مواد غذایی ما برای چه کسانی مناسب هستند :

هر تأسیساتی منحصر به فرد است و اسلایسر مناسب کسب و کار شما را می خواهد. رستوران های فست فود، کافه تریا، پیتزا فروشی، رستوران های کناری یا تحویل غذا، دستگاه های ما برای هر کیترینگ کوچک تا متوسط ​​و کسب و کار پردازش مواد غذایی مناسب هستند.

سوپرمارکت ها

سوپرمارکت ها، فروشگاه ها، غذاخوری ها که غذاهای آماده تولید می کنند

رستوران

رستوران های زنجیره ای، کافه ها، پیتزا فروشی ها و خدمات تحویل غذا

پذیرایی

غذاخوری ها، سلف سرویس ها و کافه ها

آشپزخانه متمرکز

بیمارستان ها، هتل ها، مدارس، دانشگاه ها و سایر سازمان ها

کوهیتر یک تامین کننده قابل اعتماد برش دهنده های تجاری و اسلایسر متناسب با کسب و کار شما را دارا است. برش دهنده های ما برای افزایش بهره وری و ثبات، افزایش بازده محصول، کاهش ضایعات و دستیابی به بازگشت سرمایه بالاتر برای مشاغل طراحی شده اند. علاوه بر این، ما می توانیم برش های تجاری خود را با توجه به نیازهای منحصر به فرد هر مشتری سفارشی کنیم. این دستگاه ها برای پردازش سبزیجات، میوه ها، پنیر و سایر مواد غذایی مناسب هستند.

ادامه مطلب
طرز خشک کردن تنباکو

اسلایسر کسب و کار شما

ما یک خط کامل از برش دهنده های همه کاره، از برش دهنده های مدولار چند منظوره با تغییر سریع تا برش دهنده های تجاری پرسرعت که در چندین خط استفاده می شوند و قادر به پردازش تن ها مواد خام در ساعت هستند، ارائه می دهیم. همه ماشین ها از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و به طور بهداشتی برای تمیز کردن سریع و کامل طراحی شده اند.

غذاسازهای صنعتی با تغذیه مداوم ما برش، رنده کردن، خرد کردن، خرد کردن، برش ژولین و ایجاد سیب زمینی سرخ کرده در اندازه های مختلف را انجام می دهند. این ظرفیت زیاد باعث می شود که ماشین ها برای غذاخوری ها، فرودگاه ها، مراکز اصلاحی، سوپرمارکت ها و آشپزخانه های بزرگ عالی باشند. علاوه بر این، تطبیق پذیری برخی از ماشین ها  به قدری زیاد است که شما هرگز به غذاساز تجاری دیگری در عملیات فرآوری مواد غذایی خود نیاز نخواهید داشت.

چرا تجهیزات برش مواد غذایی خود را انتخاب کنید؟

با رویکرد شخصی و تعهد به مشتریان خود، ما به عنوان یک تیم کار می کنیم و حتی مشکلات پیچیده در صنعت خواربار فروشی صنعتی را حل می کنیم. ما با افتخار برش‌کن‌های تجاری میوه و سبزیجات را ایجاد می‌کنیم که به کسب‌وکارها کمک می‌کند درآمد کسب کنند و گسترش پیدا کنند. علاوه بر این، ما در طول عمر تجهیزات خود پشتیبانی ارائه می دهیم.

امتیاز
دیدگاه شما

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های ما در خبرنامه ما عضو شوید

هفت روز هفته، از ساعت ۹ تا ۲۱ پاسخگوی شما هستیم.

شماره تماس : 02171057885

ایمیل : info@coheater.com

آدرس : آذربایجان غربی – ۵ کیلومتری جاده فسندوز (چهاربرج) روبروی cng هاتفی

کلیه حقوق این سایت متعلق به کوهیتر می‌باشد.

طراحی و توسعه توسط داده رایا

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.