طرز خشک کردن پیاز با دستگاه خشک کن پیاز

ما در این مقاله سعی داریم طرز خشک کردن پیاز را با دستگاه میوه خشک کن پیاز به شما آموزش دهیم پس بهتر است جهت اطلاع بیشتر در این باره با ما همراه باشید. پیاز یکی از مهمترین و کهن ترین نوع سبزیجات به حساب می آید و سرشار از ویتامین سی، ویتامین بی، پتاسیم و فیبر فراوان است. گیاهی از سرده سیر در زیرتیره پیازیان از تیره نرگسیان است. پیاز از قدیمی‌ترین سبزی‌ های خوراکی در دنیا و ایران است .

 

دستگاه خشک کن پیاز

 

امروزه با توجه به اینکه اکثر خانم ها شاغل می باشند و وقت کافی برای تهیه غذا را ندارند متاسفانه رو به غذاهای نیمه آماده و فست فود می آورند. افرادی که به آشپزی علاقه دارند و موارد استفاده خشک شده پیاز را می دانند به این نکته پی برده اند که پیاز خشک را در چه غذاهایی به کار ببرند و اینکه بیشتر غذاهای فرنگی و ایرانی با پیاز سرخ شده تهیه می شوند چرا که پیاز سرخ شده یکی از اجزاء اصلی و جدا نشدنی غذاها به حساب می آید.

دستگاه میوه خشک کن پیاز

از مهمترین فواید پیاز خشک شده بهبود انواع درد، ضد سرطان، درمان سرما خوردگی، خون ساز، بهبود لخته های خونی و فشارخون بالا، افزایش سیستم دفاعی بدن، سلامت مو، افزایش قوای جنسی، مبارزه با پوکی استخوان، سلامت پوست، سلامت دهان، آنتی هیستامین طبیعی، ضد استرس، محافظت از چشم ها و تسکینی برای نیش حشرات است. با بررسی این همه خواص و فواید پیاز خشک شده بهتر است یک دستگاه خشک کن پیاز در خانه داشته باشید تا بدون هیچ دغدغه فکری در خانه پیاز خشک تهیه کنید. تولید خشک شده پیاز با استفاده از دستگاه خشک کن پیاز صنعتی انجام می شود که دراندازه و ابعادهای گوناگون برای تناژهای تولیدی تنوع دارساخته می شوند.

ادامه مطلب
تکنولوژی‌های نوین در هیترهای گلخانه‌ای

 

دستگاه خشک کن پیاز

 

دستگاه خشک کن پیاز

در این مطلب به بررسی طرز تهیه پیاز خشک شده با دستگاه میوه خشک کن پیاز می پردازیم. خشک کردن پیاز از گذشته تا الان مورد استفاده قرار گرفته است. پیاز به سبب میکروب زدایی غذاها و از بین برنده بوی نامطبوع برخی از غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. برای خشک کردن پیازها در دستگاه خشک کن خانگی ابتدا پیاز های سفید و زرد را تمیز بشویید و پوست بکنید و برای بهتر پودر شدن پیازها می توانید آنها را به برش های خیلی نازک تقسیم کنید سپس به وسیله برق، المنت های دستگاه خشک کن پیاز را گرم کنید.

بدین صورت که با چرخش پره ها، بین سطوح، جریان هوا پخش می شود و تقریبا بین شش تا ده ساعت پیازها در دستگاه میوه خشک کن پیاز خشک می شوند. بعد از خشک شدن حلقه های پیازها می توانید آنها را بکوبید و آسیاب کنید و جهت مصرف انواع خورشت، کباب و برخی از غذاهای فست فودی مورد استفاده قرار می گیرد. آنچه که در پیاز خشک شده مهم است در نظر گرفتن رنگ، بو، طعم، ویتامین ها و حفظ مواد مغذی می باشد چرا که محصول تولید شده باید یکنواخت و با کیفیت باشد.

مزایای استفاده از خشک کن پیاز

خشک کردن پیازها با دستگاه خشک کن میوه بهداشتی تر و سلامت تر از خشک کردن در هوای آزاد است چرا که پیاز یکی از سبزیجاتی است که به شدت میکروب را به خود جذب می کند و وقتی که در هوای آزاد قرار بگیرد انواع میکروب را به خود می گیرد و سلامتی افراد را به خطر می اندازد. همانطور که می دانید هر وقت کسی در خانواده دچار بیماری مثل آنفولانزا یا سرماخوردگی می شود به سایر افراد خانواد توصیه می شود که چند تکه پیاز را برش بزنند و در محیط خانه قرار دهند تا پیازها میکروب را به خود بگیرند و سایر اعضای خانواده مریض نشوند.

ادامه مطلب
دستگاه های میوه خشک کن رو میزی

 

‌دستگاه خشک کن

 

بنابراین اگر پیازها هم نیز هوای آزاد خشک شوند از نظر بهداشتی کثیف و ناسالم است. از دیگر مزایای استفاده از دستگاه خشک کن پیاز این است که دارای حجم زیادی است و شما می توانید مقادیر زیادی پیاز را با حفظ مواد مغذی آن در کمتر از یک روز در آن خشک کنید. هدف از خشک کردن پیازها کاهش رطوبت آنها و افزایش ماندگاری آنها است، همچنین خشک کردن آنها با استفاده از خشک کن پیاز، واکنش های شیمیایی و رشد میکروب ها را کم می کند. شما با وجود دستگاه میوه خشک کن پیاز دیگر نیازمند محیطی پهن و بزرگ نیستید و می توانید در تمام شبانه روز مقدار زیادی پیاز و دیگر محصول مورد نظر را در خشک کن پیاز خشک کنید.

خرید و فروش دستگاه خشک کن میوه کوهیتر

با تولید خشک شده پیاز، و فروش عمده آن به کارخانه های صنایع غذایی می توانید کسب و کار پرسودی داشته باشید. همچنین با تولید خشک شده پیاز و بسته بندی آنها در وزن های کم که مناسب مصرف خانگی است می توان بازاری رو به توسعه و رشد را با حاشیه منفعت خیلی زیاد تجربه کرد. فروش دستگاه خشک کن پیاز توسط شرکت کوهیتر به صورت مستقیم بدون واسطه ارائه می گردد در نتیجه تمامی دستگاه ها الخصوص دستگاه میوه خشک کن پیاز، این شرکت با مناسب ترین قیمت به فروش می رود.

گروه تولیدی کوهیتر یکی از گروه های صنعتی می باشد که در زمینه تولید انواع دستگاه خشک کن نیمه صنعتی، صنعتی و خانگی فعال است و سعی کرده است. آنها را با سایز ها و ابعاد مختلف روانه بازار کند. انواع دستگاه میوه خشک کن که دارای ابعاد بزرگ تر، سینی ها و کابین های بیشتری هستند، مورد استفاده کارگاه های صنعتی و دستگاه هایی با ابعاد کوچکتر (دستگاه های خشک کن خانگی) مورد استفاده کارگاه های نیمه صنعتی و خانگی قرار می گیرند.

ادامه مطلب
خشک کردن چغندر قرمز با دستگاه خشک کن

 

دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات مدل d2000gt

 

گروه شرکت کوهیتر در زمینه طراحی، مشاوره و ساخت انواع دستگاه های خشک کن صنعتی با چندین سال سابقه کار فعالیت می کند. شما با خرید دستگاه خشک کن پیاز اتوماتیک و حرفه ای در ابعاد مختلف، توسط گروه شرکت کوهیتر که کاملا کار درست می باشند دیگر نگران خرید پیاز خشک از بیرون نباشید. از نوع نیمه صنعتی آن می توان برای کارهای کوچک و خانگی استفاده کرد. دستگاه های این شرکت گارانتی و دارای خدمات پس از فروش می باشد.

چرا دستگاه های تولید کوهیتر؟

شرکت کوهیتر یکی از بهترین تولید کننده انواع دستگاه های خشک کن صنعتی در خاورمیانه است که با چندین سال سعی و تلاش روز افزون توانسته محصولاتی با کارایی بالا و کیفیت عالی عرضه کند که از جمله یکی از بهترین و مهمترین محصولات این شرکت دستگاه میوه خشک کن پیاز است. این دستگاه ها در عین سادگی بسیار با دوام، کم مصرف، با دقت، منظم و مرتب می باشد.

 

امتیاز
دیدگاه شما

یک دیدگاه

  1. فاطمه گفت:

    من با میوه خشک کن درست کردم عالی شد

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های ما در خبرنامه ما عضو شوید

هفت روز هفته، از ساعت ۹ تا ۲۱ پاسخگوی شما هستیم.

شماره تماس : 02171057885

ایمیل : info@coheater.com

آدرس : آذربایجان غربی – ۵ کیلومتری جاده فسندوز (چهاربرج) روبروی cng هاتفی

کلیه حقوق این سایت متعلق به کوهیتر می‌باشد.

طراحی و توسعه توسط داده رایا

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.