طرز خشک کردن آناناس با دستگاه خشک کن

کنسرو تکه های آناناس,آناناس خشک شده,استفاده از خشک کن,آناناس خشک شده,دستگاه خشک کن آناناس,طرز خشک کردن آناناس

معمولا همه ی ما طعم آناناس را دوست داریم، اما پوست کندن و برش دادن آن می تواند کمی سخت باشد. حتی اگر یک چاقوی تیز نیز داشته باشید، کار شما دشوار است اما اینجاست که شما به سراغ آناناس های خشک می روید! بنابراین اگر به دنبال میان وعده ای هستید که طعمی شبیه طعم های استوایی داشته باشد، این مقاله برای شما مناسب است.در ادامه میخواهیم به خشک کردن آناناس با دستگاه خشک کن آناناس اشاره کنیم …

دستورالعمل ها طرز خشک کردن آناناس

کنسرو تکه های آناناس,آناناس خشک شده,استفاده از خشک کن,آناناس خشک شده,دستگاه خشک کن آناناس,طرز خشک کردن آناناس

آناناس تازه

 آناناس را پوست کنده و قسمت های اضافی را از آناناس جدا کنید. بر اساس شکل قطعاتی که می خواهید پس از اتمام کار برش دهید. حلقه ها، نیم حلقه ها یا حلقه های ربع مانند مدت زمان بیشتری برای خشک شدن و آبرسانی مجدد نیاز دارند. قطعات کوچکتر مناسب هستند. فرقی نمی ‌کند حلقه‌ها، حلقه‌های یک چهارم یا تکه‌ هایی را برش دهید، آناناس را به قطعاتی با اندازه‌های ثابت به ضخامت یکسان برش دهید.

تغییر رنگ آناناس خشک شده

 آناناس تازه ممکن است در صورت کم آبی کمی تغییر رنگ دهد، برای اکثر افراد تغییر رنگ مشکلی نیست. برای جلوگیری از قهوه ای شدن، آناناس خرد شده را به مدت 5 دقیقه در محلول آبلیمو و آب خیس کنید یا آناناس خرد شده را در محلول شکر و آب به مدت 1 دقیقه بجوشانید.

کنسرو تکه های آناناس,آناناس خشک شده,استفاده از خشک کن,آناناس خشک شده,دستگاه خشک کن آناناس,طرز خشک کردن آناناس

کنسرو تکه های آناناس

قطعات را در صورت لزوم برش دهید تا مطمئن شوید اندازه یکنواخت با ضخامت یکسان دارند. آن را در محلول آب و شکر و دیگر طعم دهنده ها بریزید و آن را در ظرف شیشه ای مناسب نگه داری کنید. می توانید از آناناس خشک نیز استفاده کنید.

ادامه مطلب
دستگاه خشک کن گیلاس و طرز تهیه آن

استفاده از خشک کن,آناناس خشک شده,دستگاه خشک کن آناناس,طرز خشک کردن آناناس

استفاده از خشک کن آناناس

آناناس را روی سینی های توری به صورت تک لایه، نه روی هم قرار دهید. آبگیری را در دمای مناسب تا زمانی که رنگی یکنواخت، خشک، وهمچنان تا حدی انعطاف پذیر شود، خشک کنید. قطعات یا حلقه های بزرگ ممکن است ساعت زیادی طول بکشد پس هر چه قطعات شما نازک تر باشد زمان کمتری نیاز خواهد داشت.

تکه های آناناس، مخصوصاً قطعات کنسرو شده یا آنهایی که از قبل در محلول شکرخوابانده شده اند، به سینی های خشک کن می چسبند. در حالی که دستگاه هنوز گرم است ورق ها را از دستگاه خشک کن جدا کنید. بگذارید 2 ساعت روی سینی استراحت کند تا قطعات کاملا خنک شوند. پس از خنک شدن کامل و کامل، آن را در یک ظرف دربسته قرار دهید.

آبرسانی مجدد آناناس های خشک شده

آناناس را داخل آب جوش بریزید و 10 تا 15 دقیقه خیس کنید. مایع باقی مانده را تخلیه کنید و مانند آناناس معمولی در پخت و یا سایر دستور العمل ها استفاده کنید.

نگهداری آناناس خشک,آناناس خشک شده

نگهداری آناناس خشک

آناناس خشک را باید در ظروف دربسته در یک مکان تاریک و خنک نگهداری کرد. هنگامی که میوه از دستگاه آبگیری گرفته می شود، رطوبت باقی مانده ممکن است به دلیل اندازه یا قرار گرفتن آنها در دستگاه آبگیری به طور مساوی بین قطعات توزیع نشود. تهویه فرآیندی است که برای یکسان سازی رطوبت استفاده می شود. برای حالت دادن به میوه، میوه خشک شده را که سرد شده است بردارید و آن را در شیشه های پلاستیکی یا شیشه ای بسته بندی کنید. ظروف را ببندید و بگذارید 7 تا 10 روز بماند.

ادامه مطلب
طرز خشک کردن آلبالو با دستگاه خشک کن آلبالو

رطوبت اضافی در برخی از قطعات توسط قطعات خشک تر جذب می شود. ظرف را هر روز تکان دهید تا قطعات جدا شوند و غلظت رطوبت بررسی شود. اگر رطوبت در شیشه ایجاد شد، میوه را برای خشک شدن بیشتر به خشک کن برگردانید. پس از تهویه، میوه را بسته بندی و نگهداری کنید.

حذف هوا با آب بندی خلاء یا استفاده از بسته های جذب کننده اکسیژن طول مدت نگهداری را بهبود می بخشد، اما همیشه بهتر است از مواد غذایی کنسرو شده، از جمله آناناس خشک، ظرف یک سال استفاده کنید.

خشک کردن آناناس با نور خورشید,آناناس خشک شده

خشک کردن آناناس با نور خورشید

آناناس میوه ای است که ضخامت زیادی دارد و بسیار آبدار است و برش دادن و تبدیل آن به قطعات کوچکتر کار دشواری می باشد. در منزل و با استفاده از نور خورشید کار دشواری است و ممکن است در مقیاس زیاد نتوانید نتیجه دلخواه بگیرید.

دستگاه خشک کن آناناس بهترین گزینه می باشد که می توانید از آن استفاده کنید. برای کار در منزل این دستگاه خشک کن بسیار مناسب است و برای یک سال شما کافی می باشد اما برای صادرات و تامین آناناس خشک کشور نیاز به دستگاه خشک کن با سینی های زیادی نیاز است. کارخانجات می توانند دستگاه خشک کن را از شرکت تولیدی کوهیتر تامین کنند. این دستگاه دارای تهویه و خشک کن می باشد که کیفیت بالا را در مقیاس زیاد تولید می کند. قطعات این دستگاه ها از کشورهای خارجی تامین می شود و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.


امتیاز

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  1. افسانه آذری گفت:

    باسلام وخسته نباشید
    آیا برای تهیه آناناس طبیعی وچیپسی،متابی لازم هست؟

    • کوهیتر گفت:

      سلام و عرض ادب
      میتونین استفاده بکنین ولی چون شیمیایی هست توصیه نمیشه.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02171057885 تماس بگیرید.

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های ما در خبرنامه ما عضو شوید

شماره تماس : 02171057885

ایمیل : info@coheater.com

آدرس : آذربایجان غربی – ۵ کیلومتری جاده فسندوز (چهاربرج) روبروی cng هاتفی

بخش فروش ۸ تا ۲۱

بخش خدمات پس از فروش ۹ تا ۲۱

بخش پیگیری سفارش ۹ تا ۱۴

کلیه حقوق این سایت متعلق به کوهیتر می‌باشد.

طراحی و توسعه توسط داده رایا

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.