طرز تهیه و خشک کردن توت با دستگاه خشک کن

دستگاه میوه خشک کن توت

در این مقاله قصد داریم طرز خشک کردن توت با دستگاه میوه خشک کن را برای شما معرفی کنیم، که احتمالا اطلاعات کافی درباره ی چگونگی خشک کردن این میوه پر از خواص را نمی دانید پس بهتر است جهت اطلاع بیشتر در این باره با ما همراه باشید. توت یک میوه کوچک شیرین و آبدار است که بر اساس رنگ آنها به دو گروه سفید و سیاه دسته بندی می شوند. این میوه با کالری بسیار زیادی که دارد دارای طبع گرم و تر است و به دلیل پروتئین و آهن فراوانی که دارد از کم خونی جلوگیری می کند.

 

دستگاه میوه خشک کن توت

 

ویتامین های موجود در این میوه برای سلامت استخوان و سلامت پوست مفید است. استفاده منظم توت خشک به صورت ناشتا برای بهبود قند خون و برخی از بیماری ها بسیار سودمند است. مصرف خشک شده میوه توت برای کاهش قند خون، حفظ سیستم ایمنی قلبی و عروقی، درمان دیابت، کاهش کلسترول خون، هضم راحت غذا، درمان برونشیت، بهبود آسم، کاهش ابتلا به سرطان، درمان فشارخون، تقویت کلیه و کبد، درمان حساسیت های فصلی و . . . مفید است. با خرید دستگاه خشک کن توت می توانید به راحتی توت های خود را در خانه یا بیرون خشک کرده و در فصولی که کمیاب است از خشک شده ی آن استفاده کنید.

فواید توت برای سلامتی

  1. کمک به هضم غذا
  2. افزایش گردش خون
  3. تنظیم فشارخون
  4. خاصیت ضدسرطانی
  5. تقویت بینایی
  6. خاصیت ضدالتهابی
  7. تقویت سیستم ایمنی بدن
  8. ساخت استخوان‌های سالم
  9. کاهش کلسترول بد
  10. جلوگیری از پیری زودرس

خواص توت خشک چیست؟

توت تازه سرشار از مواد مغذی و ویتامین‌هایی مانند آهن، ویتامین C، ویتامین K، پتاسیم و کلسیم است. این خواص در توت خشک هم دیده می‌شود. به همین خاطر مصرف توت خشک فواید زیادی برای بدن دارد. در ادامه بعضی از مهم‌ترین خواص و فواید توت خشک را برایتان آورده‌ایم.

  1. بهبود عملکرد دستگاه گوارش
  2. جبران فقر آهن
  3. تقویت سیستم ایمنی بدن
  4. بهبود قدرت بینایی
  5. حفظ شادابی و طراوت موها
  6. محافظت از پوست و خاصیت ضد پیری
  7. حفظ سلامتی قلب
  8. پیشگیری از ابتلا به سرطان
  9. کمک به کاهش وزن
  10. بهبود عملکرد کلیه و کبد
  11. پیشگیری از پوکی استخوان و تقویت دندان‌ها
ادامه مطلب
کارگاه خانگی پردرامد و شغل مستقل

 

طرز خشک کردن توت با دستگاه میوه خشک کن

در این دستگاه ها اول باید به وسیله برق المنت ها را گرم کنید بدین صورت که با چرخش پره ها، بین سطوح، جریان هوا پخش می شود و تقریبا بین پنج تا دوازده ساعت توت ها در دستگاه خشک کن میوه خشک می شوند. شما می توانید در ایام کرونا که بیرون رفتن از منزل می تواند سلامتتان را به خطر بیندازد یک دستگاه خشک کن توت در منزل داشته باشید که به راحتی توت و دیگر محصول مورد نظر را در آن خشک کنید. چرا که با هر بار بیرون رفتن از خانه جهت تهیه این محصولات، ویروس کرونا ممکن است جان شما را به خطر بیندازد.

 

دستگاه میوه خشک کن توت

 

چگونگی طرز خشک کردن توت با دستگاه میوه خشک کن

شاید برای خیلی از افراد طرز خشک کردن توت با دستگاه میوه خشک کن کار سخت و دشواری باشد شاید به همین دلیل باشد که آنها حتی با اینکه معایب خشک کردن در آفتاب را می دانند اما این کار را تکرار می کنند. در این روش توت ها را تمیز و پاک کرده و با دستمال کاملا خشک کنید. می توانید آنها را در آب، شکر و مقداری ژلاتین گیاهی مخلوط کنید و روی سینی دستگاه طوری قرار دهید که به هم چسپیده نشوند و به راحتی خشک شوند.

 

شرکت کوهیتر تولید کننده انواع دستگاه های خشک کن سیب، چای ، انگور ، انجیر ، زردآلو و انواع میوه

 

مزایای استفاده از دستگاه میوه خشک کن توت

در مطلب بالا چگونگی طرز خشک کردن توت با دستگاه میوه خشک کن را شرح دادیم، در این قسمت مزایای استفاده از دستگاه خشک کن توت را بررسی می کنیم. خشک کردن با دستگاه های خشک کن صنعتی و خانگی از نظر بهداشتی تمیزتر و مناسب تر از خشک کردن در آفتاب است. از مهمترین مزایای استفاده از دستگاه خشک کن توت که حجم زیادی دارد و شما می توانید مقدار زیادی توت را با حفظ مواد مغذی آن در کمتر از بیست و چهار ساعت در آن خشک کنید.

ادامه مطلب
تجهیزات لازم برای احداث گلخانه

 

دستگاه خشک کن d10000gt

 

هدف از خشک کردن و کاهش رطوبت میوه ها افزایش ماندگاری آنها است، همچنین خشک کردن میوه ها با استفاده از دستگاهای خشک کن، واکنش های شیمیایی و رشد میکروب ها را محدود می کند. شما با وجود دستگاه خشک کن خانگی دیگر نیازمند نور خورشید نیستید و می توانید در تمام طول روز حتی به وقت شب از این دستگاه استفاده کرده و فصل زمستان سبزیجات و میوه‌ هایی را که دوست دارید با دستگاه خشک کن توت خشک کنید.

قیمت دستگاه های گروه تولیدی کوهیتر

شما با آموزش طرز خشک کردن توت با دستگاه میوه خشک کن می توانید با خرید دستگاه خشک کن توت صنعتی کسب و کار پر سودی را شروع کنید. در این روزهای پاییزی ایجاد کسب و کار با انواع دستگاه های خشک کن صنعتی بسیار رونق گرفته است. امروزه دستگاه های خشک کن صنعتی در مدل های گوناگون برای انجام دادن کارهای مختلف تولید و طراحی شده اند. در زمینه هایی همچون مواد دارویی، بسته بندی، محصولات غذایی و . . . که در این وسط دستگاه های خشک کن میوه یکی از پر فروش ترین این نوع دستگاه ها در سال های اخیر بوده است چون که اکثر افراد سعی می کنند عادات غذایی خود را تغییر دهند و از رژیم غذایی سالم پیروی می کنند و همین کار باعث شده است که میوه های خشک فروش بیشتری نسبت به میوه های تازه داشته باشند.

 

دستگاه خشک کنD30ET

 

در این مطلب به بررسی سوالات خریداران در مورد قیمت دستگاه خشک کن توت می پردازیم. در زمینه های مختلف قیمت دستگاه های گروه تولیدی کوهیتر وابسته به فاکتورهای گوناگونی است. قیمت دستگاه های خشک کن میوه این شرکت معتبر (کوهیتر) نسبت به سایزهای ماشین خشک کن و آپشن های اضافی بر روی ماشین ها در حال تغییر است. شما می توانید دستگاه های خشک کن میوه را از این شرکت با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنید.

ادامه مطلب
همه چیز در مورد هیترهای کارگاهی

خرید و فروش دستگاه خشک کن میوه کوهیتر

اگر دنبال خرید دستگاه خشک کن توت، هستید ما گروه تولیدی کوهیتر را به شما معرفی می کنیم. تولیدی کوهیتر یک مکان قابل اعتماد است که سالهای زیادی است دستگاه های خشک کن میوه را تولید می کند که در بازار ایران تبدیل به یک برند قابل اعتماد شده است. جنس این نوع دستگاه ها تمام استیل ساخته شده است که با توجه به درخواست خریداران می توان آن را با رنگ الکترواستاتیک نیز ساخت.

 

دستگاه خشک کن d2500gt

 

امتیاز
دیدگاه شما

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های ما در خبرنامه ما عضو شوید

هفت روز هفته، از ساعت ۹ تا ۲۱ پاسخگوی شما هستیم.

شماره تماس : 02171057885

ایمیل : info@coheater.com

آدرس : آذربایجان غربی – ۵ کیلومتری جاده فسندوز (چهاربرج) روبروی cng هاتفی

کلیه حقوق این سایت متعلق به کوهیتر می‌باشد.

طراحی و توسعه توسط داده رایا

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.