طرز خشک کردن موز با دستگاه های خشک کن

دستگاه خشک کن موز,موز خشک شده,طرز خشک کردن موز

مصرف چیپس موز ممکن است چربی زیادی به بدن برساند اما در عوض مزایای زیادی برای بدن انسان و رشد آن دارد. از نظر متخصصان تغذیه و سلامت خواص موز خشک شده نسبت به موز تازه خیلی بیشتر است. موز فوایدی برای سلامتی دارد از جمله سلامت قلبی و عروقی، بهبود سلامت روانی، کمک به افزایش انرژی و ایمنی، پیش گیری از کم خونی، جلوگیری از زخم معده، و تسکین بیماری صبحگاهی و همچنین جلوگیری از دیابت ،کوری کمک می کند.
در این بخش از سلامت نمناک دلایلی برای خوردن موز وجود دارد که ممکن است هرگز به آن فکر نکرده باشید.در این محتوا قصد داریم شما رو با خواص و فواید موز، موز خشک شده و روش خشک کردن آن با دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی آشنا کنیم پس بهتر است جهت اطلاع بیشتر در این باره همراه ما باشید.

 

"دستگاه

در هر صد گرم موز به میزان زیر مواد معدنی و انرژی موجود است:

انرژی 100 کالری
آب 70 گرم
پروتئین 8 گرم
چربی 2 گرم
قند 6/5 گرم
کلسیم 8 میلی گرم
فسفر 25 میلی گرم
آهن 7 میلی گرم
سدیم 1 میلی گرم
پتاسیم 370 میلی گرم
ویتامین A صدونود واحد
ویتامینB1 پنج میلی گرم
ویتامین B2 شش میلی گرم
ویتامینB3 هفت میلی گرم
ویتامین C ده میلی گرم

خواص و فواید میوه ی موز برای بدن

موز به غلبه بر افسردگی ناشی از مقدار بالای تریپتوفان که به سروتونین تبدیل می شود و به انتقال دهنده عصبی مغزی شاد تبدیل می شود، کمک می کند.

موز منبع عالی پتاسیم و ماده مغذی مسئول انتقال اکسیژن به مغز است. هم چنین کمک می کند ذهن خود را هوشیار نگه دارید چون منیزیم در میوه ها فعالیت الکتریکی مناسب بین سلول های عصبی در مغز ایجاد می کند. علاوه بر این، آن هم چنین مسئول کمک به مغز برای دفع مواد زائد مانند آمونیاک از بدن است. با کاهش سطح آمونیاک در مغز به طور خودکار تیز و دقیق می شود. موز به پیش گیری از بیماری پارکینسون و آلزایمر کمک کند.

خاصیت های میوه موز

  1. موز به کاهش وزن کمک می کند
  2. موز مفید برای سیستم قلبی و عروقی
  3. موز مفید برای دستگاه گوارش
  4. موز برای افزایش انرژی
  5. موز برای بهبود سلامت چشم
  6. فواید موز برای بهبود استخوان ها
  7. موز برای استخوان ها
  8. موز برای مبارزه در برابر سرطان
  9. بالا بردن ایمنی با مو
  10. موز برای از بین بردن کم خونی
ادامه مطلب
میوه خشک کن و صنعت تولید خشکبار

فواید موز خشک شده

  1. خواص موز خشک شده در بهبود هضم
  2. چیپس موز از سیستم ایمنی بدن محافظت می کند
  3. خواص موز خشک شده برای سلامت قلب
  4. خواص موز خشک شده در بهبود درد معده
  5. خواص موز خشک شده برای سلامت کلیه
  6. افزایش قوای جسمی
  7. خواص موز خشک شده برای کم خونی
  8. بهبود دستگاه گوارش
  9. افزایش انرژی و تامین سوخت و ساز بدن

"دستگاه

روش خشک کردن موز

موز توسط دستگاه های خشک کن صنعتی و خانگی خشک می شود و مصرف آن نیاز روزانه شما را به پتاسیم، کربوهیدرات، فیبر، پروتئین، ویتامین ث، ویتامین آ، کلسیم، آهن، منیزیم و… تامین می کند.

 

دستگاه خشک کن موز,موز خشک شده,طرز خشک کردن موز

 

تفاوت روش خشک کردن موز در قدیم و اکنون

در این مطلب به بررسی طرز تهیه موز خشک شده در قدیم و اکنون می پردازیم. در گذشته نیاکان ما برای طولانی شدن عمر میوه مورد علاقه خویش میوه را زیر نور مستقیم آفتاب قرار می دادند تا خشک شود اما امروزه با پیشرفت علم میوه ها را توسط دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی خشک می کنند. خرید انواع دستگاه های خشک کن صنعتی، باعث می شود که موز و دیگر میوه ها با حفظ ویتامین خود خشک شوند.

استفاده کردن از خشک کن موز به ما کمک می کند تا مقدار زیادی موز را در مدت زمان کم و کاملا بهداشتی خشک کنیم علاوه بر این خشک کردن میوه به روش های قدیم، نیاز به جای بزرگی برای پهن کردن آنها بود در حالی که دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی جای کمتری را اشغال می کند. دستگاه خشک کن موز رطوبت را کنترل کرده و با حرکت گرما در تمام محوطه دستگاه، موزها را طوری تبدیل به چیپس میوه می کند که ظاهری براق و شیشه ای بسیار زیبا داشته باشد.

 

"دستگاه

 

تاریخچه موز خشک شده

شما عزیزان با وجود دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی، دیگر لزومی به نور خورشید ندارید و به راحتی می توانید همه وقته یعنی در طول روز حتی در شب و یا فصل زمستان میوه‌ و سبزیجاتی را که دوست دارید با این نوع ماشین خشک کنید.

ادامه مطلب
طرز خشک کردن میوه به با دستگاه خشک کن

روش خشک کردن موز با دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی

قبل از اینکه موزها را در دستگاه بریزید آنها را پوست کنید و حلقه حلقه برش بزنید سپس دستگاه خشک کن موز را روشن کنید، روی تایمر این دستگاه مدت زمان خشک کردن میوه موز را مشخص کنید تا در زمان مناسبی موزها تبدیل به چیپس شوند. با خرید انواع دستگاه های خشک کن صنعتی، کار شما آسان و راحت شده و باعث پیشگیری از لهیدگی میوه ها می شود همچنین باعث رعایت همه ی موازین بهداشتی می شود. اگر دنبال خرید دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی، هستید ما گروه تولیدی کوهیتر را به شما معرفی می کنیم.

"دستگاه

تولیدی کوهیتر یک مکان قابل اعتماد است که سال های زیادی است دستگاه های خشک کن را تولید می کند که در بازار ایران تبدیل به یک برند قابل اعتماد شده است. جنس این نوع دستگاه ها تمام استیل ساخته شده است که با توجه به درخواست خریداران می توان آن را با رنگ الکترواستاتیک نیز ساخت. مهمترین ویژگی دستگاه خشک کن صنعتی و خانگی این است که بسیار هوشمند و با کیفیت هستند که هوشمند بودن آنها سبب کاهش هزینه های مصرفی و پیشگیری از هدر رفتن انرژی می شود. همچنین یکی از پیامدهای مهم این دستگاه ها وجود تهویه مناسب در آنها است که باعث می شود تا نیاز به نیروی کمتری در زمینه خشک کردن میوه باشد.

شرکت کوهیتر تولید کننده انواع دستگاه های خشک کن موز، چای ، انگور ، انجیر ، زردآلو و انواع میوه

 


انواع دستگاه های خشک کن موز

شرکت تولیدی کوهیتر دستگاه خشک کن موز با توجه به ویژگی های مد نظر مشتریان خود اقدام به ایجاد دستگاه های مختلف میکند. اگر بخواهیم انواع دستگاه های خشک کن موز را به شما معرفی کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه خشک کن موز خانگی

  • دستگاه خشک کن موز نیمه صنعتی

  • دستگاه خشک کن موز صنعتی

دستگاه خشک کن موز خانگی

این دسته از محصولات به نحوی هستند که ظرفیت آن ها کم و همچنین سرعت پایینی دارند. در حقیقت برای کاربردهای دستگاه های خانگی می توان از آن ها استفاده کرد. قیمت این دسته از دستگاه ها به نسبت خشک کن های بزرگتر و صنعتی، به طرز چشمگیری کمتر بوده و همین موضوع باعث شده تا افرادی که به دنبال یک دستگاه خشک کن به ارزان قیمت و اقتصادی هستند، به سراغ این دسته از محصولات آمده و آن ها را خریداری کنند.

ادامه مطلب
دستگاه شستشوی میوه و سبزیجات

دستگاه خشک کن موز,موز خشک شده

دستگاه خشک کن موز نیمه صنعتی

یکی از ماشین آلات خشک کننده، دستگاه های نیمه صنعتی موز هستند. نکته مهمی که باید بدانید این است که این محصولات به نسبت به دستگاه های خانگی قدرت بیشتری داشته و همین موضوع باعث افزایش محبوبیت این دستگاه برای کارگاه های کوچک شده است. البته به نسبت دستگاه های صنعتی و بزرگ این محصولات باز هم قدرت کمتری دارند و همین موضوع باعث می شود تا نتوان از این محصولات در کارخانه ها استفاده کرد.

دستگاه خشک کن موز,موز خشک شدهدستگاه خشک کن سیب

دستگاه خشک کن موز صنعتی 

دسته دیگری از محصولات، دستگاه های خشک کن صنعتی موز هستند. این دسته از محصولات برای کارخانه ها و حجم های بالای مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال شرکت هایی که در زمینه خشک کردن میوه به صورت حرفه ای و تجاری فعالیت می کنند، لازم است تا به سراغ این دسته از محصولات آمده و آن ها را خریداری کنند. تجهیزات خشک کننده صنعتی قدرت بسیار زیادی داشته و راندمان فوق العاده ای دارند. در حقیقت همین موضوع باعث محبوبیت این دسته از محصولات شده است و شرکت های بسیار زیادی از این محصولات استفاده می کنند.

دستگاه خشک کن موز,موز خشک شده,طرز خشک کردن موز

فروش انواع دستگاه های خشک کن صنعتی و خانگی موز

اگر قصد دارید در خانه به صورت کاملا بهداشتی و به میل خودتان موز را خشک و چیپس کنید و در تمامی فصول استفاده کنید ما دستگاه خشک کن موز خانگی را به شما پیشنهاد می کنیم و یا اگر قصد دارید یه کسب کار کوچک یا بزرگ در حوزه خشک کردن میوه ها شروع کنید ما به شما دستگاه های خشک کن موز صنعتی و نیمه صنعتی را پیشنهاد می کنیم.

امتیاز
دیدگاه شما

برای اطلاع از آخرین اخبار و جشنواره های ما در خبرنامه ما عضو شوید

هفت روز هفته، از ساعت ۹ تا ۲۱ پاسخگوی شما هستیم.

شماره تماس : 02171057885

ایمیل : info@coheater.com

آدرس : آذربایجان غربی – ۵ کیلومتری جاده فسندوز (چهاربرج) روبروی cng هاتفی

کلیه حقوق این سایت متعلق به کوهیتر می‌باشد.

طراحی و توسعه توسط داده رایا

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.